نسل جدید Lightpad Block با نام Lightpad Block M منتشر شد

کمپانی Roli دیروز 28 سپتامبر مدل جدید پد لمسی ROLI Block خود میدی کنترلر رولی Lightpad Block M را به همراه نسخه سوم اپلیکیشن آهنگسازی NOISE منتشر کرد.

Roland Lamb مدیر، موسس و مخترع ROLI Block می گوید : “در 10 ماه گذشته از زمانی که ما BLOCKS را منتشر کردیم، به طور مداوم سیستم را با به روز رسانی نرم افزار و سیستم عامل و همچنین اجزای سخت افزاری جدید مانند Block Seaboard توسعه داده ایم. امروز با انتشار Lightpad Block M و NOISE 3.0، ما می توانیم  محکم تر BLOCKS را  به عنوان قویترین سیستم ساخت موسیقی قابل حمل معرفی کنیم . شما حالا می توانید تعداد بی شماری از ایده های موسیقی خود را  با عمق و لذت بیشتری تولید کنید که این امر تا همین چند سال پیش غیر قابل تصور بود”

Lightpad Block M

کنترلر Lightpad Block M نسل جدید کنترلر Lightpad Block سیستم تولید موسیقی BLOCKS است، که این محصول یک پد لمسی به اندازه کف دست است که از تکنولوژی تاچ 5D پشتیبانی می کند و بوسیله آن می توانید درام، بیس ، ملودی و … فقط با لمس آن بسازید.

در ادامه بخوانید »

آیپاد ؛ داستان تصویری از بهترین پخش کننده موسیقی جهان

Roli ساندپک های جدیدی منتشر کرد که شامل پک RZA و Steve Aoki می باشد

در این بروز رسانی کمپانی ROLI قدرت سطح لمسی را افزایش داده در نتیجه حساس و دقیقتر شده است، روشنایی نور پدها نیز تا 50 % ارتقاء پیدا کرده است همچنین جنس سیلیکون حساس به ضربه سطح آن ارتقاء پیدا کرده و دوباره طراحی شده است، در نتیجه این بروز رسانی تجربه بسیار جذابی را در اختیار شما قرار می دهد.

NOISE 3.0 نسخه جدید اپلیکیشن رایگان آهنگسازی کمپانی ROLI، نیز با ویژگی های جالبی بروز شده است که از جمله آنها می توان به : بهبود قابلیت جستجو در رابط کاربری ، بهبود قابلیت های clip launching و clip editing به همراه صداهای جدید آکوستیک اشاره کرد.

میدی کنترلر رولی Lightpad Block M با قیمت 199 دلار بفروش می رسد، برای دریافت اطلاعات بیشتر به وب سایت ROLI مراجعه بفرمایید.

ممکن است به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید