خبری جذاب و خوشحال کننده برای هواداران فیلم های علمی و تخیلی !

کوئنتین تارانتینو و جی جی آبرامز تیمی قدرتمند برای ساخت جدیدترین قسمت از سری فیلم های سفر ستاره ای (Star Trek)!. تارانتینو که برای دوست داران سینما با فیلم هایی نظیر پالپ فیکشن، و کیل بیل شناخته شده است قرار است با جی جی آبرامز کارگردان شناخته شده فیلم های علمی و تخیلی برای ساخت قسمتی دیگر از جنگ ستارگان همکاری کند.

بنا به گزارش Deadline : “منابع گفتند که کوئنتین تارانتینو یک ایده عالی برای ساخت فیلم Star Trek در Paramount کمپانی ارائه کرده است. پس از به اشتراک گذاشتن ایده خود با جی جی آبرامز (که خودش مشغول تولید  Star Wars Episode IX است)، مشخص شد طرح این است که مجموعه ای از نویسندگان را که تارانتینو را با آنها در تماس است را جمع آوری کنند و شروع به فیلم سازی کنند. اگر این اتفاق بیفتد، تارانتینو ممکن است کارگردانی فیلم را به عهده بگیرد و آبرامز تهیه کنندگی آن را.”

البته این صحبت ها در مراحل ابتدایی خود قرار دارند و هنوز چیزی بصورت قطعی مشخص نشده است، اما خود این موضوع بسیار جذاب است فیلمی علمی تخیلی با کارگردانی و دید متفاوت تارانتینو…. کوئنتین تارانتینو به طرز شگفت انگیزی فیلم های خود را ساخته است.

او هرگز ادامه یک فیلم را کار نکرده همچنین تا به حال فیلم علمی تخیلی نساخته است. با این حال، او در گذشته به ساخت دنباله Star Trek ابراز تمایل کرده است و حتی صحبت هایی نیز در مورد ایده ساخت آن کرده است. در پادکست Nerdist اپیزود اواخر سال 2015، او کمی در ارتباط با اینکه فیلم استار ترک تارانتینویی می تواند چگونه باشد و علاقه مند به ساخت کدام اپیزود است، صحبت کرد.

او در پادکست به این موضوع اشاره کرد که : ” من بیشتر مایل به ساخت فیلم های سفر ستاره ای به جای جنگ ستارگان هستم. من به این ایده به گونه ای فکر نکردم که قصد انجام آن را داشته باشم، اما من کمی درباره ایده ی فیلم در ذهنم جستجو کرده ام. یکی از واضح ترین ایده های من ساخت اپیزود، شهری در لبه بی نهایت است (The City on the Edge of Forever). این همان شهری است که هر کسی تمایل ورود به آن را دارد، اما دلیلی وجود دارد که چرا همه می خواهند به آن برسند. این یکی از داستان های کلاسیک تمام دوران و یکی از داستان های محبوب سفر در زمان است.

هنوز مشخص نیست این فیلم قرار است کی ساخته شود و یا اصلا قرار به ساخت آن هست یا خیر؟ و اگر ساخته شود، قرار است بصورت قسمتی مجزا باشد یا دنباله سری فیلم های قبلی …

تارانتینو در حال حاضر درگیر پروژه ساخت نهمین فیلم خود است که قرار است به داستان قتل های خانواده منسون بپردازد از سویی دیگر آبرامز نیز درگیر پروژه ساخت فیلم جنگ ستارگان است همچنین صحبت هایی از ساخت نسخه لایو اکشن پرفروشترین انیمه سینمایی تمام دوران توسط آبرامز به گوش می رسد. باید منتظر خبرهای بعدی از این پروژه بمانیم. با ما همراه باشید.

 

ممکن است به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید