کلکسیون “it bag “طراحی شده توسط مارک های مشهور برای پاییز و زمستان 2017 !

در دنیای مد کیف و کفش ها هر روز بیش تر مورد توجه قرار می گیرند .اما مارک های مشهور و طراحان اغلب با طراحی های خاص خود که به آن ها “it bag ” گفته می شود باعث به وجود آمدن ترند و مد کیف ها در هر فصل می گردند.ما نیز در این مطلب 6 مدل کیف ترند پاییز و زمستان 2017 را برای شما جمع آوری کرده ایم:

1-کیف کمری  Gucci Marmont

کیف های با بند زنجیری گوچی به مدت طولانی در دنیای مد ترند بودند ولی امسال گوچی سعی کرده است کیف های جدیدی را به عنوان ترند به بازار ارائه کند.این مدل کیف های جدید گوچی در کمر بسته می شوند و در اصطلاح به آن ها کیف های کمری گفته می شود.شما می توانید هم در استایل اسپرت و هم در استایل های شیک از این کیف ها استفاده کنید. کیف های کمری گوچی دارای رنگ های زیادی هستند.

کیف ترند پاییز و زمستان 2017

2-JW آندرسون پیرس

در ترند های اخیر در مدل کیف ها استفاده از حلقه فلز  بسیار مطرح است.پیرس نیز از این جزئیات در کیف های جدید خود استفاده کرده است.و این حلقه ها به عنوان امضا پیرس شناخته می شود.

کیف ترند پاییز و زمستان 2017

3-Dior J’Adior

برند دیور با طراحی های شیک و کلاسیک شناخته می شود.دیور این بار نیز با طراحی کیفی زنانه و پر ادعا توانسته نظر منتقدان خود را جلب کند.مهم ترین نکته در این مدل کیف دیور این است که در قسمتی که دارای نوشته است شما می توانید دست های خود را از پشت نوشته رد کنید .و کیف را به راحتی حمل کنید.

کیف ترند پاییز و زمستان 2017

4-پازل Loewe

کسانی که به کیف های بزرگ علاقه دارند می توانند از این مدل برند پازل Loewe استفاده کنند و در عین حال از طراحی جالب این کیف لذت ببرند.این مدل کیف های پازل Loewe دارای رنگ های متعددی برای هر سلیقه است.

کیف ترند پاییز و زمستان 2017

5-Chloe Hudson & Nile

برند Chole با این مدل کیف های خود جایگاه ویژه ای در دنیای مد پیدا کرده است.در این مدل کیف های Chole از جزئیات متال نیز استفاده شده است و این طور که به نظر می رسد تا مدت زیادی در دنیای مد جای دارند.

کیف ترند پاییز و زمستان 2017

کیف ترند پاییز و زمستان 2017

6-Chanel Gabrielle

پر سرو صدا ترین پروژه سال مر بوط به پروژه Gabrielle برند شانل است .هر چند این پروژه بسیار کلاسیک است و دارای تغییرات جزئی در آن است اما باز این طور به نظر می رسد که این کیف ها تا مدت زیادی در دنیای مد باقی می ماند.

کیف ترند پاییز و زمستان 2017

ممکن است به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید