آرک Sword Art Online Alicization آخرین انیمه از سری انیمه‌های هنر شمشیرزنی آنلاین Sword Art Online خواهد بود؟

درود بر تمامی دوستان انیمه‌باز و غیر انیمه‌باز. با مطلبی دیگر از بخش انیمه مجله اینترنتی وارونه، در خدمت شما هستیم. امروز قراره به این سوال پاسخ دهیم که آیا آخرین انیمه سری Sword Art Online همان آرک محبوب Alicization خواهد بود؟ پاسخ این سوال، جزو دسته مطالب دانستنی‌های انیمه‌ای مانگایی است. که ما برای راهنمایی مخاطبان رو در این دنیای جدید، آن را دایر کردیم.

احتمالاً شما هم با این خبر روبه‌رو شده‌اید که آخرین انیمه سری Sword Art Online در راه است. یا آخرین آرک ساخته شده و بعد از آن دیگر هیچ انیمه‌ای از سری SAO ساخته نمی‌شود. این خبرها تا همین دیروز داشتن پخش می‌شدن. و خیلی‌ها رو درباره ادامه Sword Art Online نگران کردن. اما این اخبار به هیچ عنوان صحت ندارند. ما در اینجا به این مسائل می‌پردازیم که چرا برخی اینطور فکر می‌کنند، ادامه داستان چه شده و انیمه در چه وضعیتی می‌باشد؟

خرید انواع محصولات انیمه ای در فروشگاه وارونه

آخرین انیمه سری Sword Art Online

همچنین بخوانید»

موسیقی متن Sword Art Online Alicization را گوش کنید! حماسه‌ای برای شمشیرها 

بهترین والپیپرهای انیمه Sword Art Online که باید آن‌ها را دانلود کنید! 


در صورت علاقه، شما می‌توانید، به کانال نماشای، کانال یوتوب و کانال اینستاگرام ما مراجعه و دنبالش کنید. یا اگر دلتون خواست برای اطلاع رسانی بهتر، نوتیفیکیشن سایت رو فعال کنید.

شما رو به پاسخ سوال “آیا انیمه هنر شمشیرزنی آنلاین Sword Art Online در فصل سوم پایان می‌یابد؟” دعوت می‌کنم.


چرا برخی فکر می‌کنند که Sword Art Online Alicization آخرین انیمه SAO است؟

آخرین انیمه سری Sword Art Online

این مورد دو دلیل کلی دارد. یک اینکه برخی شنیده‌اند که بخش War of Underworld آرک Alicization یک پایان برای این سری است. درحالی که این آرک تنها پایان Sword Art Online Alicization است. به عبارتی داستان اصلی هنر شمشیرزنی آنلاین Sword Art Online همچنان در منبع اصلی ادامه خواهد یافت. اما چه زمانی و چگونه، انیمه می‌شود، معلوم نیست.

دلیل دوم آن است که خبری از فصل بعد نیست. حال برخی به خاطر عدم آگاهی درباره ساخت انیمه‌ها، فکر می‌کنند که اصلا ادامه ای وجود نخواهد داشت. درحالی که عدم وجود خبر برای ساخت ادامه یک انیمه بدین معنا نیست که از این سری دیگر هیچ انیمه‌ای ساخته نخواهد شد. بلکه بدین معناست که زمان ساخت یک ادامه انیمه‌ای معلوم نیست و بستگی به اوضاع منبع اصلی، بودجه و سایر مسائل دارد.


آیا داستان Sword Art Online در منبع اصلی همچنان ادامه دارد؟

آخرین انیمه سری Sword Art Online

منبع اصلی مجموعه انیمه‌ای Sword Art Online سری رمان کوتاهی با همین نام، نوشته Reki Kawahara می‌باشد. البته یک سری رمان که بین سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۸ انتشار یافته، به همراه تعدادی مانگا و رمان‌های انشعابی Spin off هم از SAO وجود دارد. اما منبع اصلی تابحال همان رمان‌های کوتاه Reki Kawahara می‌باشد. که از سال ۲۰۰۹ تابحال در حال پخش بوده است.

انیمه‌هایی که پیش از آرک Alicization از سری اصلی SAO ساخته شده‌اند. همگی تا جلد نهم رمان‌های کوتاه را پوشش می‌دهند. خود سری Sword Art Online Alicization نیز از جلد نهم تا خود جلد هجدهم را شامل می‌شود. درباره ادامه داستان پس از این آرک نیز باید بگویم که Reki Kawahara داستان را تا بحال تا جلد ۲۵ جلو برده است. به عبارتی هفت جلد جدا و پس از آرک آلیشیزیشن Alicization نوشته شده است.

فعلأ خبری از پایان رمان‌های کوتاه Sword Art Online نیست و Reki Kawahara هم چیزی نگفته. به عبارتی خیالتونن راحت باشه. چون حتی اگه Reki Kawahara بخواد تو جلد بعد داستان رو تموم کنه، حداقل یه فصل دیگر از انیمه هست. اما از من می‌پرسید ما حالا حالا ها با دنیای Sword Art Online کار داریم. پس می‌شه گفت که ادامه‌ای هست. ولی میزان و کیفیت آن معلوم نیست.

در ادامه تعدادی از تصاویر رنگی و کاورهای جلدهای سری رمان کوتاه هنر شمشیرزنی آنلاین Sword Art Online پس از آرک آلیسیزیشن Alicization را می‌توانید مشاهده کنید. تا کنجکاوی‌تون قلقک بیاد.

ادامه انیمه SAO

ادامه انیمه سری هنر شمشیرزنی آنلاین

اخبار انیمه هفته اول اردیبهشت ۱۳۹۹

انیمه‌های بعدی Sword Art Online احتمالا چه زمانی ساخته می‌شوند؟

آخرین انیمه سری Sword Art Online

به طور کلی تا زمان اعلام یک خبر انیمه‌ای جدید، پاسخ قطعی برای این سوال وجود ندارد. اما چرا؟ در کشورهای غربی معمولاً طی یک بازه زمانی خاص، از یک سریال فصل‌های متفاوت می‌آید. یا حداقل به مخاطب خبری در این باره می‌رسد. اما در انیمه‌ها کاملاً اینطور نیست. خود استودیوهای انیمه سازی ژاپن هم نمی‌توانند از ساخت یک انیمه مطمئن باشند. و معمولاً کمیته سازنده انیمه که متشکل از چندتا غول اقتصادی محترم و گاهی استودیو سازنده هستند، در این باره اطلاع دارند.

در ادامه بخوانید »

15 تا از بهترین انیمه های ترسناک تمام دوران 

بهترین انیمه های عاشقانه خون آشامی که نباید از دست بدهید! 

5 شخصیت انیمه ای که دچار تغییرات شخصیتی اساسی شدند 

اما مشکل اینجاست که تصمیم گیری این گروه و تأیید ساخت انیمه هیچ زمان معلومی ندارد. گاهی چند ماه بعد از اتمام پخش انیمه و گاهی بعد از چندین سال تصمیم خود را اعلام می‌کنند. شاید بشه گفت که کمیته سازنده انیمه فقط داره ما رو حرص می‌ده. و این وسط سودی رو که کردن رو می‌شمره. گاهی هم با تصمیماتی عجیب، گند می‌زنه به همه چی! استودیو هم جزو کمیته نباشه، فقط باید بگه اوکی، پول رو بگیره و انیمه رو بسازه.

خوب اگه از این مسائل احتمالی گند زدن بگذریم، این کمیته باید مسائلی همچون بودجه، جلو رفتن داستان در منبع اصلی به همراه یه سری مسائل دیگه رو برای ساخت در نظر بگیره. بعدش بره سراغ استودیو و گروه سازنده و کارای دیگه. اما با در نظر گرفتن این موضوع که انیمه به رمان کوتاه نزدیک شده، احتمالاً تا یه مدت خبری از ساخت انیمه نیست. البته یهو دیدید برای پر کردن وقت ما مثلاً از سری انشعابی یا یک داستان فرعی انیمه ساختند. که در ادامه توضیح بیشتری در این رابطه می‌دهیم!

نکته پایانی جالب! نویسنده سری رمان‌های هنر شمشیرزنی آنلاین Sword Art Online آرک Alicization را قبل از شروع داستان اصلی نوشته است. یا می‌توان این‌طور فرض کرده که ایده آن به قبل از شروع داستان بازمی‌گردد. چون همان طور که در بالا گفتم یک سری رمان پیش از مجموعه رمان کوتاه SAO نوشته شده است.

ادامه‌های Sword Art Online به چه صورت ممکن است، باشند؟

آخرین انیمه سری Sword Art Online

اگر دقت کرده باشید، پس از فصل دوم برای ساخت فصل سوم حدود نه جلد رمان صبر کردند. با این حساب ممکن است که تا یکی دو سال آینده خبری از ادامه اصلی انیمه نباشد. اما اگر ادامه‌ای باشد، به چه صورت می‌تواند باشد؟ اولین حالت آن است که به جای یک انیمه ۴۸ قسمتی، همین تعداد جلد فعلی را در یک فصل کوتاه‌تر یا سینمایی جای دهند.

دومین راه حل، روی آوردن به داستان‌های فرعی است. مثلا رمان کوتاه Sword Art Online Alternative Gun Gale Online که چند سال پیش انیمه شد، هنوز ادامه دارد. بنابراین فصل دوم آن می‌تواند گزینه خوبی باشد. البته نویسنده رمان آن با نویسنده داستان اصلی متفاوت است، ولی کارش را خوب بلد است! علاوه بر این اسپین‌آف، همین الان انیمه‌ای از روی رمان کوتاه Sword Art Online: Progressive ساخته شده و در ژاپن در حال اکران است.

این سری رمان کوتاه اگر درست یادم باشد. بیشتر به اتفاقات هر طبقه از آینکراد در زمان حادثه SAO از دید آسونا می‌پردازد. پخش و انتشار خود رمان مربوط به سال ۲۰۱۲ به بعد می‌باشد. و تابحال نیز خوب عمل کرده است. پس می‌شه یه انیمه خوب ازش انتظار داشت. اگه براتون سوال هست که کی به دست ما می‌رسه، باید بگم که احتمالاً نسخه بلوری بین اواسط تا پایان سال ۲۰۲۱ به دست ما میرسه. البته نسخه‌های پرده‌ای سینما احتمالاً زودتر برسه.

در ادامه می‌توانید تریلر انیمه Sword Art Online: Progressive رو در نماشا ببینید.


پس از فهمیدن جواب این سوال که آیا Sword Art Online Alicization آخرین انیمه از Sword Art Online است؟ مطالب زیر می‌چسبد!

بهترین والپیپرهای انیمه Your Name که حتما باید آن‌ها را دانلود کنید! قسمت اول
بهترین انیمه‌های علمی تخیلی که حتماً باید آن‌ها را تماشا کنید! بخش اول

امیدوارم از اطلاعات موجود در ساخت ادامه SAO نهایت استفاده رو ببرید. همزمان در “آخرین انیمه سری Sword Art Online انیمه Sword Art Online Alicization خواهد بود؟” به ما در ارائه سایر مطالب بخش انیمه در مجله وارونه، یاری برسونید.

تمامی دوستانی هم که علاقه به همکاری در بخش انیمه، سایر بخش‌های مجله وارونه و یا بحث شیرین تبلیغات دارند. می‌توانند از طریق بخش نظرات یا ایمیل info@varune.com با ما تماس‌های لازم را برقرار نمایند.