آلبوم جدید جاستین تیمبرلیک قرار است در 2 فوریه 2018 منتشر شود

آلبوم جدید جاستین تیمبرلیک ‘Man of the Woods’  که چهارمین آلبوم بلند او محسوب می شود، با تیزری کوتاه معرفی شد. او در این تیزر از ایده ساخت آلبوم جدید خود می گوید و از تاثیر پسر و همسرش (جسیکا بیل) در شکل گرفتن این آلبوم می گوید. این تریلر جاستین را همانند هر مردی قوی به نمایش می گذارد و او را در سکانس های مختلف درون مزارع برفی ذرت، کنار آتش و … نشان میدهد.

قسمت هایی از آهنگ های آلبوم درون تیزر پخش می شود و جاستین از تاثیر همسر و فرزند خود در ساخت این آلبوم می گوید. و به این موضوع اشاره می کند که این آلبوم بیشتر از هر آلبومی که تا کنون نوشته در ارتباط با خود او است. در انتهای کلیپ نیز دوست و همکار قدیمی او فارل ویلیامز را نشان می دهد که رو به دوربین اشاره می کند آلبوم جدید جاستین تیمبرلیک ‘Man of the Woods’ یک آلبوم فوق العاده و هیت (HIT)است.

 

جاستین تیمبرلیک زمان مناسبی را برای انتشار آلبوم جدید خود انتخاب کرده چرا که دو روز بعد، یعنی در روز دوشنبه 4 فوریه 2018 قرار است در جشن Super Bowl halftime show اجرا داشته باشد. همچنین قرار است اولین آهنگ آلبوم Man of the Woods در جمعه همین هفته یعنی 5 ژانویه منتشر شود.

آخرین آلبوم جاستین The 20/20 Experience در سال 2013 معرفی شد و با بازخورد جهانی خوبی مواجه شد. سال گذشته نیز او درگیر ساخت موسیقی متن انیمیشن Trolls بود و تک آهنگ او برای این انیمیشن با نام Can’t Stop the Feeling آهنگ شماره یک در تاپ 100 آمریکا قرار گرفت. 

 

در ادامه بخوانید :