درک رکورد خود را جا به جا کرد !

آلبوم جدید درک Scorpion درک رکورد پخش در یک روز، خود را در اپل موزیک تغییر داد ! آلبوم جدید درک Scorpion با 170 میلیون بار پخش در یک روز توانست رکورد قبلی او را که مربوط به آلبوم قبلی او با 89 میلیون پخش در 24 ساعت بود را تغییر دهد!

اپل می گوید آلبوم جدید درک Scorpion هر دو رکورد آمریکا و جهانی را به خود تعلق داده، همچنین رکورد بیشترین تعداد پخش در روز اول انتشار را در تمام دوران به خود اختصاص داده است!!

البته اپل موزیک در این موفقیت تاثیر بسیار دارد! چراکه اپل قبل از انتشار این آلبوم در حال تمام تبلیغات به سر می برد و حتی نام درک را بصورت ایستر اگ درون سیری قرار داده بود!!! و یک وب سایت اختصاصی که شما با عکس خودتان می توانستید کاور آلبومی به سبک کاور آلبوم آلبوم Scorpion خلق کنید !


همچنین بخوانید : آلبوم جدید بیانسه و جی زی Everything Is Love منتشر شد !


این آلبوم همچنین موفق شده با بیش از 132 میلیون پخش رکورد پخش در یک روز را در سرویس اسپاتیفای نیز بشکند! زمانی که صحبت از اتشار آلبوم هیپ هاپ میشود اپل موزیک همیشه نسبت به اسپاتیفای برتری دارد! اسپاتیفای برای رقابت با اپل و بدست آوردن رکورد پخش در 24 ساعت آلبوم جدید درک را در بیش از 30 پلی لیست مطرح خود قرار داد که باعث شد این آلبوم 10 میلیون بار در هر ساعت پلی شود !  اما یک بار دیگر، اپل موزیک با وجود داشتن 120 میلیون کاربر کمتر از Spotify، تعداد بیشتری از پخش را به خود اختصاص داده است.

 

همچنین بخوانید