آلبوم موسیقی در روزهای بارانی! نوشیدن قهوه و گوش کردن به موسیقی در رزوهای بارانی یکی ازلذت هایی است که باعث آرامش تان می گردد و باعث می شود برای مدتی از استرس های روزانه تان رها شده و وارد دنیای موسیقی شوید .از این رو در این روزهای زیبای پاییزی تصمیم گرفتیم 5 آلبوم موسیقی را برای شما علاقه مندان به موسیقی معرفی کنیم که از شنیدن آن ها لذت ببرید.با وارونه همراه باشید:


Dummy,یکی از بهترین آلبوم های Portishead است که با مرور زمان محبوبیت خود را از دست نمی دهد. Dummy که ژانر Trip Hop را شکل داد و آن را محبوب کرد ، با صدای مه آلود بث گیبونز در هر آهنگ ما را به سفری تاریک و مالیخولیایی می برد.آهنگ های برجسته از نظر من Roads، It Could Be Sweet و It’s A Fire است.

این آلبوم را از اسپاتیفای گوش کنید


آلبوم موسیقی در روزهای بارانی

Alone که در سال 1957 منتشر شد ، یک انتخاب مناسب برای دوستداران نوستالژی است.گوردون جنکینز در این آلبوم جودی گارلند را با ارکستر خود همراهی می کند.Alone آلبومی از تصنیف های شکننده و دلخراش با محوریت تنهایی و غم است.با این ویژگی ها ، آهنگ هایی که در آلبوم برجسته می شوند و مناسب  روزهای بارانی  هستند Me And My Shadow، I Get Blues When It Rains و Just A Memory.

این آلبوم را از اسپاتیفای گوش کنید


همچنین بخوانید:بهترین آلبوم های موسیقی 2018 به انتخاب مجله وارونه


بون ایور همیشه یکی از بهترین راویان “درد دل” برای من بوده است.این آلبوم با آب کردن تصاویر طبیعت در یک گلدان و “درد دل”  ، با صدای آرام بخش و صمیمانه Bon Iver ، یک جشن موسیقی به ارمغان می آورد.قطعاتی که در آلبوم برای من برجسته هستند ، Skinny Love ، Blindsided و For Emma. هستند.

این آلبوم را در اسپاتیفای گوش کنید


آلبوم موسیقی در روزهای بارانی

موسیقی Falling From Trees که برای نمایش رقص معاصر Adrienne Hart طراح رقص مستقر در لندن ساخته شده است ، ما را به مدت 30 دقیقه به مالیخولیا دعوت می کند.نمایشنامه هارت درباره مردی است که در بیمارستان روانی سعی در محافظت از هویت خود دارد.با تلفیق آهنگ های Broadreck با پیانو و تار ، یک کار عالی به وجود آمده است.قطعات مورد علاقه من در این آلبوم Patient Observation   وElectroconvulsive Shock هستند.

این آلبوم را از اسپاتیفای گوش کنید


آلبوم موسیقی در روزهای بارانی

موسیقیدان ایسلندی اولافور آرنالدز در لیست  من در جایگاه 1 قرار دارد ، جایی که او سفر زندگی خود را از تولد تا مرگ توصیف می کند.آرنالدز که با تارها و پیانوهای خود کار بی نقصی انجام داده است ، از استفاده از عناصر پست راک در آلبوم خود دریغ نمی کند.قطعات برجسته آلبوم برای من 0040 ، 1440 و 3055 هستند.

این آلبوم را از اسپاتیفای گوش کنید


همچنین بخوانید:

بررسی آلبوم ‌های تاثیرگذار در موسیقی جز که باید آن ها را بشنوید!

درمان افسردگی با موسیقی ؛ چگونه با کمک موسیقی افسردگی را شکست دهیم؟

چگونه موسیقی مطابق سلیقه خودمان را کشف کنیم؟