آهنگ های سریال Peaky Blinders رو بصورت کامل گوش کنید. هرجا حرف درباره استفاده درست و بهینه از موسیقی باشه، قطعا یکی از سریال هایی که میدرخشه سریال محبوب بریتانیایی یعنی پیکی بلایندرزه. peaky blinders در هر قسمت از خودش حداقل یک آهنگ داره که شما رو در خودش غرق کنه.



به طور قطع میشه گفت که محبوب ترین آهنگ برای طرفداران پیکی بلایندرز آهنگی نیست بجز Red Right Hand که توسط Nick Cave خونده شده. از دلایل اصلی محبوبیت این قطعه در بین طرفداران میشه به هماهنگی اون با تم داستان اشاره کرد. حتی قسمت هایی از آهنگ میتونه شما رو دقیقا به یاد شخصیت اصلی سریال یعنی تامی شلبی بندازه.از این آهنگ بجز در سریال پیکی بلایندرز، در فیلم های The X-Files ،Dumb and Dumber و Hellboy هم استفاده شده.

آهنگ های فصل اول تا پنجم سریال Peaky Blinders

درصد بالایی از  آهنگ های سریال توسط Nick Cave و گروه خودش یعنی The Bad Seeds ساخته شده. این گروه در سال 1983 ساخته شده و از معروف ترین گروه ها موسیقی راک محسوب میشن. توی آهنگ های این گروه مفاهیم مختلفی از جمله عشق، مرگ، مذهب و خشونت دیده میشه که به عجیب ترین شیوه ممکن به مخاطب ارائه میشه.

در ادامه بخوانید » معرفی ساز ترمین سازی قدیمی ساخته شده برای آیندگان !!! 

البته در پیکی بلایندرز از آهنگ های هنرمندهای دیگه ای هم استفاده شده. ازجمله گروه THE WHITE STRIPES، ردیوهد، تام ویتس، PJ Harvey و سایر هنرمندان و گروه های معروف انگلیسی !

در ادامه آهنگ های فصل اول تا پنجم سریال Peaky Blinders رو گوش کنید، یادتون نره این مطلب رو هم برای دوستاتون بفرستید.

توجه این پلی لیست در اسپاتیفای قرار داره اگر احیانا پخش کننده در پایین نمایش داده نمیشه باید چیز پی ان رو روشن کنید تا پلیر نمایش داده بشه! همچنین به احتمال زیاد و به زودی قرار این پلی لیست رو بصورت میکس برای دانلود قرار بدیم در نتیجه گوش بزنگ باشید و مجله وارونه رو سابسکرایب کنید.