آیا ژل سفید کننده دندان مضر است؟ سفید کردن دندان ها یکی از مشکل ترین کارهاست.دندان ها یکی از مهم ترین اکسسوری های بدن هستند که باید به خوبی از آن ها نگه داری شود.اکثر افراد هزینه های زیادی برای سفید کردن دندان های خود خرج می کنند.آیا روشهای خانگی و ژل های سفید کننده دندان واقعا دندان ها را سفید می کند ؟

در ادامه بخوانید » روش های طبیعی سفید کردن دندان ها

آیا ژل سفید کننده دندان مضر است؟

آیا ژل سفید کننده دندان مضر است؟

تابستان نزدیک است ، فصل ساحل و تعطیلات تابستانی و البته سلفی های گوناگون .اما اکثر افراد هنگام عکاسی یا گرفتن سلفی با رنگ دندان هایشان مشکل دارند و ترجیح می دهند دندان های سفید تری داشته باشند.البته که شما با استفاده از اپلیکیشن های عکاسی می توانید دندان خود را تمیز کنید اما آیا واقعا این کار در زندگی واقعی نیز امکان پذیر است ؟


همچنین بخوانید :


سفید کردن موقت دندان با نمک و کربنتات امکان پذیر است.هر کس که به سفید کردن دندان علاقه داشته باشد می تواند با روش های مورد علاقه خود این کار را انجام دهد.اما ما به شما توصیه می کنیم که برای سفید کردن دندان های خود حتما به یک پزشک متخصص مراجعه کنید تا به مینا دندان شما آسیب نرسد.

گفته های اینکه سفید کردن دندان باعث اسیب رساندن به دندان و سرطان می شود را دور بریزید.سفید کردن دندان ها هیچ ضرری برای دندان ها و یا سلامت شما ندارد زیرا در این مورد هیچ تحقیقاتی وجود ندارد تا این نکته را اثبات کند.شما می توانید دندان های خود را هر دو در دفتر (توسط پزشک) و  در خانه  سفید کنید.برای انجام این کار، بهتر است به پزشک برای انتخاب  درمان مناسب بروید.

پزشکان با روش های استاندارد دندان های شما را چند درجه سفید تر می کنند و امکان بازگشت به دندان قبلی وجود ندارد.ما ژل های سفید کننده ای که در  فروشگاه های لوازم آرایشی فروخته می شوند  را توصیه نمی کنیم.یا دندان های خود را به صورت حرفه ای سفید کنید و یا این کار را اصلا انجام ندهید.

هنگامی که دندان هایتان را سفید می کنید، مفید است که رژیم های مناسب داشته باشید.از شما خواسته می شود که نوشیدنی های گازدار رنگارنگ و نوشابه های شیرین را در حین سفید کردن دندان مصرف نکنید و  استفاده از چای، قهوه و سیگار را کاهش دهید.هر چقدر بیش تر رعایت کنید در نتیجه دندان های سالم تری خواهید داشت.

دندان هایتان اکسسوری شما هستند.اما باز نیز تاکید می کنیم برای داشتن دندان های سفید حتما به پزشک مراجعه کنید.