خبری خوشحال کننده برای علاقه مندان به موسیقی !

بدون شک نینتندو سوئیچ یکی از بهترین گزینه های مسافرتی است. اما، عدم پشتیبانی از اتصال بلوتوث صوتی در نینتندو سوئیچ ، باعث ایجاد ضعف بزرگی در این محصول شده است ! با این حال سال گذشته نینتندو قابلیت اتصال به هدفون های وایرلس را بوسیله دانگل USB فراهم کرد. اما برای استفاده از این ویژگی شما نیاز به تبدیل USB-A به USB-C و سپس اتصال آن به دانگل USB دارید! (چقدر پیچیده!) در حال حاضر نینتندو سوئیچ قابلیت پشتیبانی از اکسسورهای صوتی را ندارد. اما یک کمپین در کیک استارتر با نام Human Things آداپتوری را تولید کرده که قابلیت اتصال  بلوتوث صوتی برای نینتندو سوئیچ فراهم می سازد.

این آداپتور Genki نام دارد. Genki دانگل بلوتوث کوچکی است که وعده داده شده تا پشتیبانی کامل از بلوتوث نسخه 5 و اتصال چند کاربر را ارائه دهد. در نتیجه می توان دو دیوایس صوتی ( هدفون یا اسپیکر) را در آن واحد به نینتندو سوئیچ متصل کرد.  دانگل از طریق پورت USB-C به سوئیچ متصل شود، نکته جالب این است که نیاز به باتری ندارد و مقدار بسیار کمی از باتری سوئیچ را مصرف می کند.(حدود 0.02 وات). این آداپتور همچنین قابلیت اتصال به داک نینتندو سوئیچ را نیز دارد البته برای استفاده از این امکان باید اکسسوری 10 دلاری مخصوص را خریداری کنید.

اتصال بلوتوث صوتی در نینتندو سوئیچ

علاوه بر اتصال هدفون های وایرلس شما می توانید بوسیله این آداپتور اسپیکر های بلوتوث خود را نیز به سوئیچ متصل کنید و از آن برای مهمانی ها ، تماشای فیلم و … بهره ببرید. در ادامه بخوانید : اسپیکرهای قدیمی خود را تبدیل به اسپیکر بلوتوث استریو کنید!

کمپین Genki تنها به 30 هزار دلار برای تولید عمده این محصول نیاز دارد و مبلغی در خواست از هر شخص 39 دلار است. تیم Human Things وعده داده این محصول را تا ماه نوامبر 2018 روانه بازار خواهد کرد.

 

همچنین بخوانید