اخبار باکس آفیس ژاپن و تاثیر شیوع ویروس کرونا بر آن!

با سلام و درود خدمت دنبال کنندگان همیشگی مجله وارونه. مخصوصا دنبال کنندگان بخش پر هوادار انیمه. امروز قصد داریم تا اخبار باکس آفیس ژاپن را برای شما بازگو کنیم. این روزها که کرونا ویروس در دنیا در حال جولان دادن است. صنعت سینما دوران سختی را پشت سر می‌گذارد. این مسئله شامل کشور ژاپن نیز می‌شود.


شروع بازگشایی سینماها در ژاپن!

طبق آمار روز دوشنبه MPPA که وظیفه جمع آوری آمار درباره سینماهای ژاپن را دارد. میزان درآمد دوازده توضیع کننده اصلی فیلم در ژاپن حدود 6.40 میلیون دلار آمریکا بوده است. این آمار در ماه آوریل در مقایسه با میزان درآمد گیشه سینما در سال قبل حدود 96.3 درصد کاهش داشته است. همچنین میزان درآمد این ماه کمترین میزان درآمد ماهیانه‌ای بوده است. که MPPA از هنگام تاسیسش از سال 2000 ثبت کرده است.

راستی یادتون نره پیج اینستاگرام انیمه و نماشای ما رو فالوو کنید.

اخبار باکس آفیس ژاپن

گیشه ژاپن در اخر هفته اول ماه آوریل حدود 90 درصد نسبت به همین زمان در سال قبل سقوط کرده است. همچنین بعد از اعلام وضعیت اضطراری در ژاپن در اواسط مه آوریل تمام سالن‌های سینما بسته شدند. MPPA در این باره گزارش داد که در اواسط مه آوریل درآمد گیشه تقریبا به صفر رسیده بوده است.


همچنین در مجله وارونه به جز اخبار باکس آفیس ژاپن در باب انیمه بخوانید:


اما در این آخر هفته‌ای که گذشت، صد سالن سینما در ژاپن دوباره باز شدند. با توجه به اینکه اکران فیلم‌های جدید سینما به خاطر کرونا به تعویق افتاده است. لیست ده فیلم پر فروش این آخر هفته شامل نه فیلم از قبل اکران شده مانند Weathering With You، Your Name، Shin Godzila و نسخه باکیفیت 4k انیمه Akira بوده است. نخست وزیر ژاپن Shinzo Abe در پنجشنبه گذشته اعلام کرد. که وضعیت اضطراری به صورت رسمی از روی 39 ایالت ژاپن برداشته می‌شود.

علاوه بر این 8 ایالتی که در ژاپن هنوز در وضعیت اضطراری قرار دارند. شامل ایالات توکیو، کیوتو، چیبا، ساییتاما، کاناگاوا، هایوگو و هوکایدو می‌باشند. خوب حالا که اخبار باکس آفیس ژاپن تمام شده، از شما دوستان گرامی دعوت به عمل می‌آوریم. تا نظرات خود را درباره این اتفاقات اخیر صنعت انیمه با مجله وارونه به اشتراک بگذارید. اخبار انیمه رو هم حبرای دسترسی به جدیدترین اخبار، دنبال کنید.