با مهم ترین اخبار فیلم و سریال همراه ما باشید.

در این مطلب ما شما رو در جریان مهم ترین اخبار سینما و تلویزیون هفته دوم آبان ۱۳۹۸ قرار میدیم پس اگه وقت این رو نداشتید که دونه دونه اخبار رو دنبال کنید، اصلا نگران نباشید چون ما مهم ترین اخباری که لازمه بدونید رو براتون میگیم. بین اخبار هر هفته تریلر های کوچک و بزرگ زیادی هم منتشر میشن که دیدن همه اون ها کار سختیه. ما تریلر های جذاب و مهم رو در همین مطلب قرار میدیم. اگه علاقه داشتید هم میتونید کانال وارونه در نماشا رو از اینجا ببینید و اگه خواستید هم اون رو دنبال کنید تا بتونید جدیدترین تریلر فیلم ها، سریال ها، انیمه ها و بازی ها رو ببینید. شما میتونید قسمت های قبلی مهم ترین اخبار سینما و تلوزیون رو هم از اینجا ببینید.



بدون فوت وقت بیشتر میریم سراغ مرور مهم ترین اخبار سینما و تلویزیون هفته دوم آبان ۱۳۹۸:

انتشار دومین تریلر جدید سریال The Witcher+اعلام تاریخ پخش

سریال The Witcher از سریال های شدیدا مورد انتظار نتفلیکسه که به نظر میاد میتونه جای خالی گیم آف ترونز رو پر کنه. نتفلیکس هم روی ویچر سرمایه گذاری خاصی کرده و حتی بازیگر مطرحی مثل هنری کویل رو برای بازی در نقش اصلی سریال انتخاب کرده. حالا طبق اعلام نتفلیکس، سریال ویچر در تاریخ 20 دسامبر یا همون 29 آذر از این شبکه پخش میشه. در ادامه تریلر دوم سریال هم منتشر شده که در ادامه میتونید اون رو ببینید.


بازیگر نقش کمیسر گوردون در فیلم بتمن مشخص شد

فیلم بتمن به کارگردانی مت ریوز، برای اکران در سال 2021 برنامه ریزی شده و حالا کم کم بازیگران اصلی فیلم در حال مشخص شدن هستن. فعلا خبر داریم که رابرت پتینسون در نقش بروس وین/بتمن، زوئی کراویتز در نقش سلینا کایل/کتوومن و پل دینو در نقش ادوارد نیگما/ریدلر بازی میکنن. حالا در خبر جدید منتشر شده، مشخص شد که مت ریوز بازی در نقش کمیسر گوردون رو هم به جفری رایت، بازیگر سریال westworld سپرده. خبر دیگه ای هم از این فیلم منتشر شده که پایین تر بهش اشاره خواهیم کرد.


کمپانی مارول هنوز هم هر سال سه الی چهار فیلم میسازد

کمپانی مارول پس از Avengers: Endgame مانور زیادی بر روی سریال های جدید خودش داد و در حال حاضر هم بیشتر اخبار مارول مربوط به سریال های اون مثل Hawkeye و یا Falcon and the Winter Soldier هست. اما لازم نیست که نگران فیلم های سینمایی مارول باشید چونکه آلن هورن، مدیر ارشد ناظر و یکی از مدیران والت دیزنی تایید کرده که کوین فایگی، رئیس و همه کاره ی مارول استودیو در حال کار بر روی اینه که هر سال حداقل سه الی چهار فیلم برای اکران داشته باشن.


تاریخ اکران قسمت دوم انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse مشخص شد

بعد از موفقیت هایی که انیمیشن برنده جایزه اسکار یعنی Spider-Man: Into the Spider-Verse تونست کسب کنه، ساخت دنباله برای اون تبدیل به چیزی شد که همه انتظارش رو داشتن. حالا در جدید ترین اخبار سینما و تلوزیون، کمپانی سونی پیکچرز تاریخ اکران قسمت دوم این انیمیشن رو اعلام کرد. قسمت دوم انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse ۸ قراره در آوریل ۲۰۲۲ یا همون ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ اکران بشه.


تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم Ad Astra (به سمت ستارگان) مشخص شد

Ad Astra با بازی برد از فیلم‌ هایی بود که امسال تونست توجه بیشتر منتقدان رو به خودش جلب کنه و نمرات نسبتا خوبی رو هم دریافت کرد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون تاریخ انتشار نسخه های بلوری و دیجیتالی این فیلم مشخص شد. ابتدا نسخه دیجیتالی فیلم در تاریخ ۳ دسامبر یا همون۱۲ آذر منتشر میشه. بعد از اون، نسخه بلوری در تاریخ ۱۷ دسامبر یا همون ۲۶ آذر منتشر میشه.

در ادامه تریلر این فیلم رو تماشا کنید 


انتشار اطلاعات جدیدی درباره فیلم Fantastic Beasts 3 (جانوران شگفت انگیز ۳)

اخبار سینما و تلویزیون هفته دوم آبان ۱۳۹۸

اگه از طرفداران سری فیلم های هری پاتر هستید حتما با دو فیلم جانوران شگفت انگیز آشنایی دارید. داستان فیلم های جانوران شگفت انگیز در همون دنیای جادوگری هری پاتر ولی سال ها قبل از اتفاقات اون هشت فیلم جریان داره. حالا در جدیدترین اخبار دنیای فیلم و سریال تاریخ شروع فیلمبرداری و نویسنده جدید فیلم مشخص شده. استیو کلاوز که سابقه نویسندگی تمام فیلم های هری پاتر رو داره قراره به جی کی رولینگ برای نوشتن فیلمنامه قسمت سوم این مجموعه کمک کنه. فیلمبرداری این فیلم هم قراره از فصل بهار سال ۲۰۲۰ شروع بشه.


مذاکره شرکت برادران وارنر با دو بازیگر جدید برای بازی در فیلم The Batman

اخبار سینما و تلویزیون هفته دوم آبان ۱۳۹۸

کمی بالاتر به این خبر اشاره کردیم که جفری رایت برای ایفای نقش کمیسر گوردون در فیلم بتمن انتخاب شده. در خبر های بعدی مشخص شد که برادران وارنر بازیگران دیگه ای هم برای بازی در فیلم در نظر دارن. کمپانی برادران وارنر در حال مذاکره با اندی سرکیس برای بازی در نقش آلفرد پنی ورث و کالین فارل برای نقش پنگوئنی هستن تا. من ریوز کارگردان فیلم و اندی سرکیس سابقه همکاری با همدیگه رو در دو فیلم آخر از سه گانه سیاره میمون ها داشتن که به تجربه موفقیت آمیزی هم تبدیل شد.


ممنون از اینکه با مهم ترین اخبار سینما و تلوزیون در هفته دوم آبان ۱۳۹۸ همراه ما بودید. حتما نظرات و پیشنهاداتتون رو از طریق بخش کامنت ها با ما در میون بزارید.