از بین رفتن جای جوش و آکنه !جای جوش و آکنه چگونه از بین می رود ؟ اکثر افراد برای درمان جوش و آکنه و از بین رفتن جای جوش ،درمان و تحقیقات زیادی را انجام می دهند.راه های بسیاری برای از بین رفتن جای جوش و آکنه وجود دارد که در این مطلب با این راه ها آشنا می شویم :

از بین رفتن جای جوش و آکنه

درمان جوش و آکنه به صبر و زمان زیادی احتیاج دارد.داروها براساس شدت و میزان آکنه تجویز می شوند.جای جوش و آکنه سطحی با روش های لایه برداری و پاکسازی با مرور زمان و جای جوش عمقی با روش هایی مانند لیزر و.. با مرور زمان بهبود می یابند.اما جای جوش و آکنه چگونه از بین می رود ؟

ماسک ها برای از بین بردن جای جوش و آکنه

استفاده از ماسک ها برای از بین بردن جای جوش و آکنه انتخاب صحیحی است.استفاده از ماسک های دارای سرکه سیب جزو ایده آل ترین روش ها برای درمان این مشکل است.

سرکه سیب برای از بین بردن جای جوش و آکنه

سرکه سیب دارای ویتامین های مورد نیاز برای پوست است.به همین دلیل یکی از محصولات گیاهی است که در محصولات مراقبت از پوست استفاده می شود.حتما قبل از رفتن به رختخواب مقداری سرکه سیب را با پنبه به تمام صورت خود بمالید.این کار تاثیر بسیار مثبتی در از بین رفتن جای جوش و آکنه و لکه های پوستی ناشی از آن را داراست.


در ادامه بخوانید :

روش تهیه ۲ ماسک برای داشتن پوستی صاف وشفاف

۴ نکته برای مراقبت از پوست مخصوص زنان شاغل

۷ نکته برای جلوگیری از آلودگی پوست

مواد مغذی برای سلامت پوست در پاییز

صحیح ترین روش برای آبرسانی پوست چیست ؟


 شکر برای از بین بردن جای جوش و آکنه

شکر در ماسک های لایه بردار پوست نقش مهمی را ایفا می کند.شما می توانید صورت خود را با شکر و با حرکات آرام دورانی پاکسازی کنید تا اثرات معجزه آسا آن را مشاهده کنید.

عسل برای از بین بردن جای جوش و آکنه

عسل این ماده شگفت انگیز نقش مهمی در حفظ رطوبت و ترمیم پوست دارد.شما می توانید بدون استفاده از هیچ ماده دیگری عسل را به صورت خود بمالید و پس از چند دقیقه آن را بشویید.

جلوگیری از ایجاد جوش و آکنه

آکنه که در  علم پزشکی آکنه ولگاریس نامیده می شود ،تقریبا برای یک دوره در زندگی تمام انسان ها وجود داشته است.طبق آمار این مشکل در افراد بین 12-18 سال حدود 85 درصد ،افراد بین 25-35 سال حدود 8 درصد و در افراد بین 35-55 سال حدود 3 درصد و در درجات مختلف مشاهده می شود.اولین قدم در درمان جوش و آکنه جلوگیری از به وجود آمدن آن است.به این منظور باید گردش خون در بدن خود را افزایش دهید تا اکسیژن بیشتری به پوست برسد.بدترین کاری که می توانید برای جوش انجام دهید ،فشار دادن آن هاست.در صورت فشرده کردن جوش ها ممکن است جای آن ها به صورت عمیق تر بر روی صورت شما باقی بماند.صورت خود را روزی 2-3 بار با یک شوینده ملایم بشویید.گلاب و چای نیز تاثیر بسیاری در درمان جوش و آکنه دارد.