این هفته می خواهیم نگاهی به استایل امیرحسین آرمان بیاندازیم، با ما همراه باشید. امیرحسین آرمان این روزا با بازی توی سریال مانکن و مدل تبلیغاتی “ال سی من” شدن، توجه هارو به خودش جلب کرده.



این بازیگر توی لباس پوشیدن جسارت زیادی از خودش به خرج نمیده و سادگی رو ترجیح میده. البته این بدین معنی نیست که فقط رنگ های خنثی و تیره می پوشه، بلکه اکثرا رنگ های شاد و روشن رو با اون ها ترکیب می کنه. اما دوتا استثنا براتون داره!

استایل امیرحسین آرمان

خب این استایل و میشه یه جسارت ریز از امیرحسین آرمان توی لباس پوشیدن دونست. نه تنها ترکیب این استایل، بلکه تک تک آیتم هاش، توی استایل ها و عکس هایی که از این بازیگر منتشر شده، خیلی کمیاب هستن، منظورم فرم و رنگ به خصوص عینکش، کلاهی که سرش گذاشته و کاپشن چرمش هستش.

استایل امیرحسین آرمان

این یکی از استایل های امیرحسین آرمان با رنگ تیره هستش، که طرح راه راه پیرهنش باعث شده کشیده تر به نظر بیاد و این انتخاب خوبی براش بوده. 

اونطور که از عکس های مختلف امیرحسین آرمان پیداست، کت آبی یا سرمه ای رو خیلی دوست داره، که اونارو با شلوار و پیرهن سفید یا مشکی ترکیب می کنه. ساده و کلاسیک!

همونطور که می بینید بازهم رنگ آبی و ترکیبش با رنگ های خنثی و بازهم سادگی هرچه تمام تر. البته اولین عکسی که با هودی خردلی از امیرحسین آرمان می بینید هم نشون میده که این بازیگر با امتحان رنگ های مختلف مشکلی نداره، فقط طرفدار سادگی هستش. عکس بعدی هم که نیازی به توضیح اضافی نداره!

مطمئنم اصلا توقع استایل بعدی رو از این بازیگر ندارید، پیرهن و کمربند هاوایی یا همون گل گلی خودمون! این همون استثنای دومه، که به نظرم اصلا انتخاب های خوبی نبوده و اصلا ترکیب جالبی نشده! مشکل طرح گل گلی نیست، مشکل ترکیب کلی استایل هستش، مخصوصا کمربند!

اونطور که معلومه این بازیگر کلاسیک و ساده پوش کشورمون گاهی بدش نمیاد خطر کنه، اما کاش موقع انجام اینکار ترکیب های جالب تری رو انتخاب کنه! انتخاب یه استالیست هم ایده ی خوبیه، مخصوصا برای بازیگری که این روزا کانون توجه و مدل یه برند هستش. برای این بازیگر خوب کشورمون آرزوی موفقیت های بیشتر رو داریم. لطفا نظرات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.