استایل پیشنهادی با لباس های به رنگ نئون! همان طور که در مطالب قبلی اشاره کردیم لباس های به رنگ نئون یکی از ترندهای پاییز و زمستان 2018/2019 هستند .این لباس های رنگی و پر انرژی در فصل جدید در لباس ها ،اکسسوری ها و حتی مبلمان منزل دیده خواهند شد.استفاده از لباس های با رنگ نئون باعث داشتن استایلی رنگارنگ و جذاب خواهد شد. در این مطلب 4 استایل پیشنهادی با لباس های به رنگ نئون را برای شما جمع آوری کرده ایم که با یکدیگر با آن ها آشنا می شویم :

استایل پیشنهادی با لباس های به رنگ نئون

1-استایل اول

در این استایل شلوار دم پا گشاد به رنگ صورتی نئون با بلوز مشکی رنگ به خوبی تلفیق شده است.این استایل کاملا شیک و مناسب مهمانی هاست .در ادامه می توانید از یک کفش پاشنه بلند مشکی برای اتمام استایلتان استفاده کنید.

استایل پیشنهادی با لباس های به رنگ نئون

2-استایل دوم

استفاده از بلوز و شومیزهای نئون نیز در این فصل بسیار پرطرفدار است.برای داشتن استایلی جذاب و راحت می توانید بلوز به رنگ زرد نئون را با دامن ریش ریش و  کتانی های شیک تلفیق کنید.به شما پیشنهاد می کنیم در این استایل از رژ لب رنگ بدن استفاده کنید تا بلوز تان بیشتر در معرض نمایش قرار گیرد.

استایل پیشنهادی با لباس های به رنگ نئون

3-استایل سوم

ترند جین بر روی جین را می توانید با پوشیدن کفش های به رنگ نئون جذاب تر کنید.استفاده از کفش های پاشنه بلند همراه با لباس های جین می تواند باعث خلق استایلی خاص و زیبا شود.استفاده از رژ لب به رنگ نود نیز انتخاب مناسبی برای این استایل است.

استایل پیشنهادی با لباس های به رنگ نئون

4-استایل چهارم

استفاده از پلیورهای اور سایز به رنگ نئون در ترند پاییز و زمستان امسال بسیار مشاهده خواهید کرد.یکی از بهترین استایل ها ترکیب پلیورها اورسایز نئون با شلوارهای جین تیره رنگ است.برای اتمام این استایل می توانید از نیم بوت های ساده مشکی استفاده کنید.انتخاب رژلب قهوه ای رنگ گزینه مناسبی برای این استایل است.

استایل پیشنهادی با لباس های به رنگ نئون

در ادامه بخوانید :

۶ نکته که در زمان خرید شلوار جین باید رعایت کنیم !

لباس هایی که باید در کمد لباس های پاییزی حتما وجود داشته باشد !

لباس هایی که باید در کمد لباس های پاییزی حتما وجود داشته باشد ! قسمت دوم

پیشنهاد های استایلی پاییزی با لباس های جین

لباس هایی با طرح چهارخونه را چگونه ست کنیم ؟