استودیویی معلق زیر یک پل !!!

Fernando Abellanas طراح دکوراسیون و مبلمان در یکی از محله های والنسیا اقدام به طراحی یک استودیو خلاقانه کرده است. اما این استودیو با آن چیزی که شما فکر می کنید متفاوت است. این طراح اسپانیایی یک استودیو معلق زیر  پلی در بزرگراه ساخته است !! با تمامی وسایل مورد نیاز شامل میز و صندلی و حتی همچنین قفسه هایی با آثار هنری قاب چوبی و گلدان های پلاستیکی که همه در چارچوب سیمان بزرگراه قرار دارند. کف و دیوارها به عنوان یک آسانسور افقی خود عمل می کنند که می تواند در عرض فریم پل حرکت کند.


همچنین تماشا کنید »

تصاویری زیبا از اولین رستوران زیر آب اروپا ! 

نگاهی به برندگان مسابقات معماری LAKA 2018 ؛ طراحی های آینده گرا و کاربردی !

بزرگترین مرکز هنرهای نمایشی در تایوان باز گشایی شد !


همانطور که وی در مصاحبه ای با لوئیس والنسیا توضیح داد، او علاقه طولانی مدتی به پناهگاه ها دارد: برقراری آرامش و تنهایی در مکان های غیر منتظره، مانند زیر میز شام در دوران کودکی، و در حال حاضر، در زیر ترافیک بزرگراه. این طراح همچنین از روشهایی که افراد با منابع بسیار محدودی از فضاهای نادیده گرفته برای ایجاد خانه اقدام میکند در طرح هایش الهام می گیرد.

از آنجایی که شهرداری والنسیا جواز ساخت و استفاده از این مکان را به او نداده، موقعیت این استودیو فاش نشده باقی می ماند اما اگر علاقه به طراحی های او دارید می توانید آثار او را از طریق اینستاگرام دنبال کنید.

استودیو معلق زیر پلی در بزرگراهاستودیو معلق زیر پلی در بزرگراهاستودیو معلق زیر پلی در بزرگراهاستودیو معلق زیر پلی در بزرگراهاستودیو معلق زیر پلی در بزرگراهاستودیو معلق زیر پلی در بزرگراهاستودیو معلق زیر پلی در بزرگراه