اظهار نظری عجیب از کارگردان مشهور هالیوود !

استیون اسپیلبرگ کارگردان مشهور هالیوودی در جدیدترین مصاحبه خود با آژانس خبری ژاپنی Kyodo اعلام کرد که بازی ماریو را بصورت VR بر روی پلی استیشن بازی کرده است. وی گفت: “من ماریو و برخی بازی های دیگر را بر روی پلی استیشن و بصورت VR بازی کرده ام . اولین باری که من یک هدست واقعیت مجازی را بر روی سر خود قرار دادم نمی خواستم آنها را در بیاورم“. این اظهار نظر کمی عجیب است چرا که بازی ماریو برای کنسول پلی استیشن ارائه نشده است!!!


همچنین بخوانید : پارک هایی با تم دنیای سوپر ماریو افتتاح می شود !!!


آیا این پاسخ اسپیلبرگ خبر از همکاری سونی با نینتندو می دهد ؟ آیا بازی ماریو برای پلی استیشن با VR یا بدون آن عرضه خواهد شد؟

در پاسخ به سوالات بالا باید بگویم خیر ! که این پاسخ باعث می شود حدس و گمان های بیشتری به ذهن ما خطور کند برای مثال :

  • شاید اسپیلبرگ بازی مشابه به ماریو را بر روی پلتفرم PlayStation VR بازی کرده است ( تا آنجایی که من میدانم عناوین منتشر شده برای این پلتفرم بسیار کم هستند و بازی مشابه ماریو برای این پلتفرم منتشر نشده است
  • شاید اسپیلبرگ بازی مشابه ماریو را بر روی سایر پلتفرم های VR بازی کرده است مثلا : بازی Lucky’s Tale بر روی پلتفرم Oculus Rift !
  • شاید اسپیلبرگ نسخه غیر رسمی بازی ماریو را بر روی HoloLens بازی کرده است.
  • شاید اسپیلبرگ بوسیله کنسول Nintendo Virtual Boy بازی Mario Clash یا Mario’s Tennis را بازی کرده است (با توجه به گفته های وی از تجربه فوق العاده اش این حدس بعید به نظر می رسد)
  • شاید اسپیلبرگ در سفرش به توکیو نسخه رسمی awesome Mario Kart VR game را بازی کرده و با توجه به طراحی این کارت او با خود فکر کرده این ست آپ ممکن است پلی استیشن باشد !

همچنین بخوانید : همه چیز درباره ی PS۵ ، پلی استیشن جدید Sony


البته احتمال دیگری هم وجود دارید و آن این است که اسپیلبرگ در مصاحبه خود گفته باشد “من بازی همانند ماریو را در پلی استیشن بازی کرده ام” و این جمله در زمان ترجمه به ژاپنی تغییر کرده باشد. به هر حال ما شما را با اخبار جدیدتر به روز رسانی خواهیم کرد. 

 

لطفا نظرات خود را در ارتباط با این اظهار نظر عجیب استیون اسپیلبرگ با ما به اشتراک بگذارید

 

در ادامه بخوانید