اگر به دنبال اسپیکر هوشمند مجهز به دستیار صوتی گوگل می گردید، گزینه های مناسبی نظیر اسپیکر هوشمند پاناسونیک  GA-10 و اسپیکر های هوشمند گوگل هوم برای انتخاب وجود دارند. اما اسپیکر هوشمند ال جی WK9 جدا از ویژگی دستیار صوتی یک اسپیکر های فای است که تمرکزش بر روی کیفیت پخش سیگنال صوتی است.

برای تولید اسپیکر هوشمند ال جی WK9 ال جی با کمپانی Meridian Audio همکاری کرده است. (کمپانی که برای تولید Master Quality Authenticated codec شهرت دارد). پیش از این نیز ال جی در گوشی های  V۴۰ ThinQ و G۷ ThinQ از این فناوری استفاده کرده بود.ردر واقع این کدک بصورت اساسی تجربه شنیداری ما از موسیقی را تغییر می دهد. به لطف این فناوری می توان صدای با کیفیت بالا را از اسپیکرهای کوچک گوشی شنید!

Young-jae مدیر عامل ال جی می گوید » “بر خلاف سایر اسپیکر های هوشمند که کیفیت صوتی در آنها چنگی به دل نمی زند. اسپیکر هوشمند ال جی WK9 در واقع یک اسپیکر ها فای است که مجهز به ویژگی های Ai نیز هست! “

این اسپیکر دارای ابعاد 370 * 244 * 145 و وزن 1.51 ، کیفیت بالای خروجی نیز به دلیل درایور های قدرتمند 20 وات این اسپیکر است. جدا از ویژگی های فای، این اسپیکر مجهز به نمایشگر 8 اینچ فول تاچ است، دوربین 5 مگاپیکسل برای تماس های تصویر به همراه بلوتوث و وای فای از سایر ویژگی های این اسپیکر جذاب هستند.

اسپیکر هوشمند ال جی WK9 همچنین می تواند به عنوان هاب برای سایر محصولات thinQ ال جی و همچنین محصولات مبتنی بر دستیار صوتی گوگل مورد استفاده قرار گیرد.

هنوز ال جی قیمت و زمان انتشار این محصول را مشخص نکرده است.

 

همچنین بخوانید »

اسپیکر AI هوآوی با طراحی به سبک اسپیکر هوم پاد اپل !

انتخاب بهترین اسپیکر مانیتورینگ با توجه به نیاز استودیو شما

با ۱۱ تا از گرانقیمت ترین اسپیکرهای جهان آشنا شوید !