انتظار می رود اسپیکر S13 قابلیت کارکرد با چندین پلتفرم صوتی را داشته باشد !

سونوس (Sonos) با ساخت اسپیکرهای هوشمند با قابلیت کنترل با فرمان صوتی از ماه اکتبر وارد بازار اسپیکرهای هوشمند می شود. اسپیکر هوشمند سونوس به طور تصادفی از طریق ZatzNotFunny معرفی شد و مشخص شد که محصول بعدی شرکت صوتی خانگی سونوس ، یک اسپیکر هوشمند وایرلس با قابلیت کنترل صدا است. این وب سایت همچنین تصویری از رابط کاربری این اسپیکر را نشان می دهد که آیکون میکروفون برجسته را در بالای صفحه نشان می دهد.

اسپیکر هوشمند سونوس

نام اسپیکر هوشمند سونوس قرار است S13 باشد (هرچند  ممکن است این نام کد محصول باشد)، این اسپیکر از چندین سیستم صوتی و چند سرویس موسیقی پشتیبانی می کند، به این معنی که می تواند با سیری اپل، Alexa آمازون و دستیار گوگل کار کند.

Sonos از رقبای خود در بازار اسپیکرهای هوشمند فعال صوتی در بازار کمی عقب است، اما پشتیبانی از پلتفرم های صوتی مختلف می تواند این شرکت را در وضعیت بهتری از رقبای خود قرار دهد، زیرا سایر اسپیکرهای رقیب تنها از دستیاران صوتی تولید کنندگان خود پشتیبانی می کنند.

در ماه ژوئن، اپل اسپیکر هوشمند با قابلیت دستیار صوتی، HomePod را معرفی کرد. این اسپیکر 349 دلاری اپل گران تر از گوگل و آمازون است، اما اپل ادعا می کند که صدای بلندتر و واضح تری از رقبای خود دارد. مشخص نیست که اسپیکر جدید سونوس (Sonos) با چه قسمتی ارائه خواهد شد، اما اسپیکر پرچمدار این کمپانی، Play: 5، با قیمت 499 دلار عرضه می شود.

 13 قرار است 4 اکتبر در کنفرانس خبری Sonos در نیویورک معرفی شود.