هدیه ویژه اینستاگرام به بهانه دست یافتن به رکورد 400 میلیون کاربر در روز !!!!

اینستاگرام سال 2018 را با بروزرسانی های قدرتمند شروع کرده و قصد دارد حضور جدی در بازار به عنوان یک شبکه مجازی مالتی مدیا داشته باشد. در طی هفته های اخیر اینستاگرام با معرفی ویژگی های جدید نظیر IGTV و ویدیو چت خبر از گسترش سریع این شبکه مجازی تصویری داد. حالا از امروز امکان اضافه کردن موسیقی به استوری اینستاگرام امکان پذیر شده است. با بیش از هزاران آهنگ که به طور مستقیم در برنامه ارائه شده (از جمله آهنگ های محبوب پاپ از  هنرمندانی نظیر: برونو مارس، دمی لاواتو، و مارون 5 ). اینستاگرام می گوید آهنگ های جدید روزانه اضافه خواهند شد!

برای اضافه کردن آهنگ به استوری اینستاگرام خود تنها کافیست، وارد بخش استیکر ها بشوید، این ویژگی همانند استیکر نظرسنجی و یا اسلایدر کار می کند – حالا استیکر جدید موزیک “Music” را به پست اضافه کنید، پس از اضافه کردن استیکر موسیقی حالا می توانید از هزاران آهنگ پیشنهادی یکی را انتخاب کنید.

در ادامه بخوانید » اشتراک گذاری آهنگ از ساندکلاد در استوری اینستاگرام امکان پذیر شد 

امکان اضافه کردن موسیقی به استوری اینستاگرام امکان پذیر شد !

اینستاگرام برای دسترسی سریع تر به آهنگ مورد نظر آنها را به دسته های مختلفی تقسیم کرده دسته اول آهنگ های محبوب یا پاپ است، دسته دوم انتخاب آهنگ با توجه به حس و حال یا همان مودتان است، و دسته سوم انتخاب آهنگ بر اساس سبک است.

پس از انتخاب آهنگ مورد علاقه، امکان انتخاب قسمت مورد علاقه از آن آهنگ برای قرار دادن بر روی ویدیو یا عکس هایتان وجود دارد.

امکان اضافه کردن موسیقی به استوری اینستاگرام امکان پذیر شد !

نکته جالب اینجاست که شما می توانید قبل از ضبط ویدیو آهنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید سپس اقدام به ضبط ویدیو کنید! برای این کار کافیست زیر گزینه رکورد وارد پنل استیکر ها شوید و استیکر موزیک را بر روی صفحه بکشید، آهنگ مورد نظر را انتخاب کنید و حالا ضبط را شروع کنید!

جدا از معرفی این ویژگی امروز اینستاگرام بصورت رسمی اعلام کرد که روزانه بیش از 400 میلیون کاربر فعال دارد!

امکان اضافه کردن موسیقی به استوری اینستاگرام فقط برای برخی کشورها قابل دسترس است ( بسته به کشورهایی که اینستاگرام می تواند در آنها مجوز موسیقی دریافت کنید)، اما به احتمال زیاد این ویژگی بزودی برای تمامی کاربران در دسترس خواهد بود ویژگی استیکر موسیقی از امروز برای هر دو سیستم عامل iOS و اندروید منتشر می شود، اما توانایی انتخاب موسیقی قبل از ضبط، در حال حاضر محدود به iOS است، و دستگاه های Android به زودی این ویژگی را دریافت خواهند کرد.