اطلاعات کلی انیمه سینمایی Demon Slayer! ادامه داستان تانجیرو در قطار جهنمی!

با سلام و درود خدمت دنبال کنندگان همیشگی مجله اینترنتی وارونه. مخصوصا دنبال کنندگان بخش پرهوادار انیمه. در این مطلب قصد داریم تا نگاهی به اطلاعات کلی که از انیمه سینمایی Demon Slayer منتشر شده است بیاندازیم! البته اطلاعات زیادی هم نداریم! ولی بهتر از هیچی است. نام کامل این انیمه سینمایی Demon Slayer – Kimetsu no Yaiba – The Movie: Mugen Train خواهد بود. این انیمه سینمایی قرار است دنباله ای برای فصل اول انیمه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba باشد. همچنین انیمه سینمایی شیطان کش آرک داستانی Mugen Train مانگا را پوشش میدهد!

انیمه سینمایی شیطان کش در 16 اکتبر مصادف با 25 مهر ماه در ژاپن به اکران در خواهد آمد. تا به امروز تعدادی پوستر و تریلر تبلیغاتی برای این انیمه مورد انتظار منتشر شده است که شما را به دیدن آن ها در وارونه دعوت می کنم! کارگردانی این انیمه سینمایی بر عهده Haruo Sotozaki خواهد بود. Gō Shiina و Yuki Kajiura نیز با یکدیگر موسیقی متن این انیمه سینمایی را خلق کرده اند. استودیو سازنده این اثر ufotable می باشد! با توجه به تریلرهای پخش شده تاکنون، پیش‌بینی می‌شود که با انیمه‌ای سطح بالا روبه‌رو خواهیم شد.

اولین تریلر رسمی انیمه سینمایی Demon Slayer – Kimetsu no Yaiba – The Movie: Mugen Train

دومین تریلر رسمی انیمه سینمایی Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba the Movie: Mugen Train

سومین تریلر رسمی انیمه سینمایی Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba the Movie: Mugen

پخش فصل اول انیمه شیطان کش Demon Slayer در آوریل 2019 آغاز شده است. قسمت بیست و ششم و همچنین آخر فصل اول در تاریخ 28 سپتامبر منتشر شد. Aniplex of America مالکیت این اثر را بر عهده داشته است و این انیمه را بر روی Hulu ،Crunchyroll و FunimationNow استریم کرده است. همچنین Haruo Sotozaki کارگردانی فصل اول را نیز بر عهده داشته است. که کارگردانی Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba the Movie: Mugen Train را نیز برعهده خواهد داشت.


بعد از خواندن اطلاعات کلی انیمه سینمایی Demon Slayer در مجله وارونه بخوانید:

اخبار انیمه هفته اول اردیبهشت ۱۳۹۹

منبع اقتباس سری انیمه های Demon Slayer مانگایی با همین نام به نویسندگی Koyoharu Gotouge می باشد. انتشار این مانگا از سال 2016 در مجله هفتگی Weekly Shonen آغاز شده است. مانگای Demon Slayer در 18 می به پایان رسیده است. این فرانچایز در کل بیشتر از 80 میلیون نسخه کپی فروخته است. علاوه بر این رکوردهای بسیاری را برجای گذاشته است. Viz Media نیز در حال انتشار این مانگا به زبان انگلیسی به صورت دیجیتالی و پرینتی می باشد.

راستی یادتون نره پیج اینستاگرام انیمه، یوتوب و نماشای ما رو فالوو کنید.

به تازگی نیز خبری منتشر شده است که Funimation با همکاری Aniplex of America این انیمه مورد انتظار را در آمریکای شمالی اکران خواهد کرد. همچنین تمامی صداپیشگان انیمه سریالی شیطان کش برای ایفای نقش در این انیمه سینمایی باز خواهند گشت. نظر شما درباره فرانچایز زیبای Demon Slayer Kimetsu no Yaiba چیست؟ نظرات خود را با مجله اینترنتی وارونه به اشتراک بگذارید!  همچنین برای خواندن مقالات سایت در حوضه جدیدترین اخبار، در مجله وارونه اخبار انیمه را دنبال کنید.