این محصول شامل پری ست های ساخته شده توسط Mark Fell است

الکترون محصول جدید خود، Digitone سینتی سایزر پلی فونیک FM را به عنوان محصول کامل کننده درام سمپلر سال گذشته این کمپانی  “Digitakt” معرفی کرد.Digitone یک سینتی سایزر پلی فونیک FM است که کمپانی سوئدی ادعا می کند تجربه کاربری این سینت بسیار یوزر فرندلی تر از سینت های کلاسیکی نظیر DX7 است و دلیلش این است که از جریان سیگنال تفریقی برای سینتی سایز بهره می برد.

این سینت 759 دلاری دارای هشت صدا (Voice) است. چهار تا برای موتور صوتی داخلی و چهار تا برای ترک های میدی و کنترل دیوایس های اکسترنال. بنا به گفته های کمپانی الکترون، موتور FM، الگوریتم ها و فیلتر ها قادر به تولید صداهای پر هرج و مرج تا ساند اسکیپ ها آرام هستند.

الکترون Digitone سینتی سایزر پلی فونیک FM

این سینت دارای سیکونسری همانند Digitakt است به این معنی که قابلیت ویژگی هایی نظیر : individual track lengths و parameter locks و micro timing و trig conditions است. که همه این ها قابلیت دقیق ساخت افکت های گلیچی را به شما می دهد. همچنین هر تک دارای arpeggiator و افکت های داخلی نظیر chorus ،delay،reverb و overdrive است.

الکترون Digitone سینتی سایزر پلی فونیک FM

اگر شما هنوز آمادگی ساخت صداهایی مورد علاقه تان با این سینت FM رو ندارید هیچ نگران نباشید چراکه کمپانی برای شما پری ست های جالبی از تیم اصلی الکترون شامل Mark Fell،Blush Response، Hizmi و Zabutom را قرار داده است.

همانند اکثر سخت افزار های الکترون، Digitone نیز با نرم افزار Overbridge کار می کند که امکان ارتباط هماهنگ با کامپیوتر را برای شما فراهم می کند. این synth در حال حاضر در دسترس است، اما وب سایت Elektron سری اول از این سینت ها را بفروش رسانده و فعلا در وضعیت اتمام موجودی قرار دارد !!! اگر علاقه من به کار با این محصول هستید می توانید از طریق وب سایت کمپانی بصورت تعاملی با عملکرد Digitone سینتی سایزر پلی فونیک FM آشنا شوید.

در ادامه بخوانید :