شرکت ال جی در نهایت پس از چند وقت انتظار گوشی هوشمند متفاوت و نسل جدید Velvet را معرفی کرد. این اسمارتفون که هیچ شباهتی به دیگر گوشی های هوشمند LG ندارد، برای تحول در بخش تلفن همراه این شرکت طراحی شده و برند کره ای درصدد است با کمک Velvet و دیگر محصولات نسل جدید و متحول شده، بتواند خود را از ضررهای بخش عدم فروش اسمارتفون نجات دهد.


همچنین بخوانید:

چگونه از گوشی اندرویدی و یا آی او اس خود به عنوان وب‌کم استفاده کنیم

رونمایی هوآوی از سری گوشی های هوشمند Nova 7 


Velvet دارای طراحی صفحه نمایش قطره ای کم حاشیه بوده و بخش عقب آن هم دوربین قطره چکانی قرار گرفته که سه حسگر را دربرمی گیرد. ویژگی های مختلفی در این گوشی تعبیه شده که باید به ASMR برای بهبود حسایت میکروفون، قابلیت زوم صوتی و غیره اشاره کرد. یکی از عناصر طراحی جذاب ولوت دوربین عقب قطره چکانی بوده که در هفته های اخیر تصاویر متعددی از آن را مشاهده کردیم.

یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی در کنار یک حسگر اولتراواید 8 مگاپیکسلی و حسگر سوم سنجش عمق 5 مگاپیکسلی قرار گرفت. فلاش LED هم در زیر تمامی این سه حسگر دوربین قرار گرفته و برای افزایش روشنایی نور محیط کاربرد دارد. یکی از ویژگی های جالب این دستگاه بهبود حساسیت میکروفون به نام ASMR است که برای ضبط صدا افراد با کیفیت بالا کاربردیست.

Velvet ال جی با دوربین سه گانه قطره ای در عقب

ال جی Velvet

در سوی دیگر باید به صفحه نمایش 6.8 اینچی با نسبت تصویر 20.5:9 و نمایشگر Cinema FullVision با وضوح FHD+ و پنل OLED اشاره کرد. این نمایشگر همانطور که گفته شده، دارای طراحی قطره ای بوده که حسگر 16 مگاپیکسلی دوربین سلفی درون آن قرار گرفته و گذشته از این طراحی زیبایی هم به دستگاه بخشید.

LG از پردازنده قدرتمند 5جی Snapdragon 765G بهره گرفته که اگرچه میان رده است توانایی بالایی به ولوت می بخشد تا عملکرد قابل توجهی به عنوان اسمارتفون رده میانی پریمیومی از خود نشان دهد. این اسمارتفون دارای باتری 4300 میلی آمپرساعتی از فناوری شارژ سریع هم بهره می‌برد.

این باتری مشابه وان پلاس 8 و پی 40 بوده و عمر باتری طولانی را رقم می زند. همچنین گلکسی اس 20 نیز چنین ظرفیت باتری داشته که باید آن را باتری پرظرفیتی دانست. گفتنیست شرکت ال جی اعلام کرده دیوایس از لوازم جانبی نظیر صفحه نمایش دوگانه و برخی دیگر پشتیبانی می کند. بنابراین اگر به دنبال خرید این محصول LG هستید، می توانید لوازم جانبی مورد اشاره را برای آن تهیه کنید.

شرکت کره ای اعلام کرد Velvet از می امسال با قیمت نامشخص راهی بازار می شود. بنابراین باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه ال جی برای قیمت چیست. ولوت در گزینه رنگی خاکستری، سفید، غروب آفتابی، سبز و برخی دیگر راهی بازار خواهد شد.

شرکت LG همیشه در محصولات خود سیستم حرفه‌ای صوتی به کار گرفته و Velvet هم از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین شاهد اسپیکر استریو و جک 3.5 میلیمتری هدفون در آن خواهیم بود. ال جی همچنین یک ویژگی AI Sound هم تدارک دیده که به طور خودکار موجب بهینه شدن صدا رسانه‌‌ای گوشی هوشمند می‌شود.

در سایر مشخصات باید به 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی، پورت USB-C، اسلات کارت میکرو اس دی جهت ارتقا حافظه داخلی تا 2 ترابایت و چندی دیگر اشاره کرد. ال جی همچنین تایید کرده محصول جدید باتری 4300 میلی آمپرساعتی دارد.