دلیل دیگر برای عدم پرداخت حق عضویت به اسپاتیفای !

اسپاتیفای در حال آزمایش ویژگی جدیدی برای کاربران اسپاتیفای در استرالیا است، که با توجه به این ویژگی امکان بستن تبلیغات در اسپاتیفای برای کاربران رایگان فعال می شود. کمپانی به AdAge گفت: “طبق آنالیزهای صورت گرفته مشخص شده کاربران فقط تمایل به مشاهده تبلیغات مورد نظرشان دارند و سایر تبلیغات را می بندند. این رفتار مخاطب به ما نشان می دهد تا چگونه هدف گیری بهتر را در تبلیغات انجام دهیم. بدین صورت تبلیغ دهندگان برای تبلیغاتی که بسته شده اند، نیز هزینه ای پرداخت نخواهند کرد.!”


همچنین بخوانید »

آلبوم های تام یورک مجددا بر روی اسپاتیفای قرار گرفت !!!

اسپیکر هوشمند گوگل هوم حالا از اکانت رایگان اسپاتیفای پشتیبانی می کند


این حرکت اسپاتیفای از لحاظ تبلیغاتی قابل درک است. اما نکته ای که ذهن را درگیر می کند این است که، کاربرانی که ماهانه حق اشتراک خود را پرداخت می کنند، این پول را برای نشنیدن تبلیغات و دانلود آفلاین پرداخت کرده اند،! حالا اگر این ویژگی که فعلا در استرالیا در حال آزمایش است و هدف کمپانی ارائه آن به تمامی کاربران است، فعال شود به نظر می رسد کاربرانی که حق اشتراک پرداخت می کنند تمایل کمتری برای ادامه اشتراک خواهند داشت چرا که رد کردن و بستن تبلیغات به نوعی خلاص شدن از تبلیغات است ! مگر اینکه اسپاتیفای نیز همانند یوتیوب از تبلیغ قابل بستن در کنار تبلیغات غیر قابل بستن بهره ببرد ! چندی پیش نیز اسپاتیفای در بروز رسانی جدید خود، محدودیت shuffled playback را برای کاربران رایگان اپلیکیشن اسپاتیفای غیر فعال کرد.

البته این ویژگی برای کاربرانی مثل من که اکانت رایگان دارند می تواند فوق العاده باشد! نظر شما درباره تصمیم جدید اسپاتیفای چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

در ادامه بخوانید