امکان پست مجدد استوری هایی که در آن تگ شده اید به اینستاگرام اضافه شد . حالا شما می توانید، هنگامی که کسی در استوری خود شما را تگ یا منشن می کند، بلافاصله آن پست را به استوری خود ارسال کنید.

این ویژگی جدید @mention Sharing نام دارد. زمانی که شما، کاربری را در استوری خود تگ می کنید، پیامی با عنوان ” کاربر تگ شده ممکن است این استوری را به مدت 24 ساعت مجددا پست کند. شخص تگ شده نیز بوسیله دایرکت پیامی را دریافت می کند که حاوی پست استوری شما همراه با گزینه ای برای پست مجددا آن بر روی استوری خود است . (“Add This to Your Story”).

به سادگی بر روی این گزینه تب کنید تا پست مورد نظر وارد بخش استوری شود اگر نیاز دارید می توانید در این بخش استیکر یا متن دلخواه خود را به پست اضافه کنید و سپس آن را پست کنید. بعد از پست کردن استوری فالوور های شما نام شخصی را که پست اصلی را آپلود کرده خواهند دید و با تب بر روی نام کاربری او می تواند پروفایل آن شخص را نیز ببینند. 

این بروز رسانی از همین حالا در نسخه 48 اینستاگرام برای کاربران اندروید و iOS قابل دسترس است. لازم به ذکر است  فقط در صورت پابلیک بودن پیج خود و طرف مقابل می توانید از این ویژگی استفاده کنید!

همچنین بخوانید :