بالاخره رسیدیم به خبر انتشار نسخه اسنایدر کات Justice League ! خبری خوش برای طرفداران لیگ عدالت و همچنین کسانی که باور داشتند این فیلم بهتر می شود، نسخه اسنایدر کات Justice League در راه است! اکنون بیش از دو سال است که در رسانه های اجتماعی صحبت هایی می شود و پس از شایعات، درخواست ها و یک هشتگ همیشه پرطرفدار، به نظر می رسد برادران وارنر سرانجام آنچه را که طرفداران می خواستند به آن ها می دهد.کمپانی وارنر بالاخره از نسخه Zack Snyder’s Justice League رونمایی کرد که قرار است فیلمی با محتوای مورد تایید کارگردان اصلی، یعنی زک اسنایدر باشد و از سرویس استریم  HBO max پخش شود؛ البته حداکثر در سال 2021! طبق گزارش هالیوود ریپورتر، منابع خبر می دهند که به اسنایدر 20 تا 30 میلیون دلار اضافی داده شده است تا بتواند ویرایش، جلوه ها و سایر عناصر فیلم را به درستی به پایان برساند تا آن را به سرویس پخش بعدی WarnerMedia برساند.


همچنین بخوانید: بهترین فیلم های ابرقهرمانی که باید ببینید ؛ ژانر محبوب این روزهای هالیوود!


اسنایدر در روز چهارشنبه در میهمانی men of steal اظهار داشت: “من می خواهم از HBO Max و برادران وارنر بخاطر این ژست شجاع حمایت از هنرمندان و اجازه تحقق چشم انداز واقعی آنها تشکر کنم. همچنین یک تشکر ویژه از همه کسانی که در جنبش SnyderCut به دلیل تحقق این امر نقش داشتند. از آنجا که من 14 ماه پیش به اینجا آمدم، شعار #ReleaseTheSnyderCut یک موضوع پر سر و صدای روزانه در دفاتر و صندوق پستی ما بوده است. خوب، هواداران خواسته اند؛ و ما بسیار خوشحالیم که سرانجام قرار است که این خواسته‌ی هواداران تحقق یابد.


بهترین سریال های ابرقهرمانی که باید حتما آنها را ببینید!


انتشار نسخه اسنایدر کات Justice League

ستاره هایی چون بن افلک در نقش بتمن، هنری کویل به عنوان سوپرمن، گل گدوت به عنوان واندروومن، جیسون موموآ به عنوان آکوامن، ارزا میلر به عنوان فلش، فیشر به عنوان سایبورگ، ویلم دافو در نقش نوییدس ولکو، جسی آیزنبرگ به عنوان لکس لوتور، جرمی آیرونز در نقش آلفرد پنی ورث، دایان لین به عنوان مارتا کنت، کُنی نیلسن به عنوان ملکه هیپولیتا، با جی کی سیمونز به عنوان کمیسر گوردون و ایمی آدامز به عنوان لوئیس لین در نسخه اسنایدر کات Justice League به ایفای نقش می پردازند. 

ما هم مثل شما تا 2021 و زمان انتشار نسخه اسنایدر کات Justice League صبر میکنیم تا ببینیم این نسخه و نسخه ی قبلی قرار است چه تفاوت هایی داشته باشند


سه گانه های سینمایی که نیمه کاره رها شدند (بخش دوم) / از جک ریچر تا جان کارتر