انجام ورزش قبل از صبحانه !تحقیقات انجام شده در مورد مردان چاق در انگلستان نشان داد ، افرادی که قبل از صبحانه ورزش می کنند ، در طی ورزش دو برابر چربی می سوزانند و سطح قند خون خود را بهتر کنترل می کنند.اما دلیل آن چیست ؟

در پایان مطالعه ، مشاهده شد که افرادی که قبل از صبحانه ورزش می کنند ، 2 برابر بیش تر از کسانی که بعد از صبحانه ورزش می کنند ، چربی می سوزانند.دانشمندان معتقدند به دلیل پایین بودن آنسولین در بدن هنگام صبح ،بافت های چربی و ماهیچه ها از چربی بیشتری  استفاده می کنند.

انجام ورزش قبل از صبحانه

زمان ورزش بر کاهش وزن تأثیر می گذارد

در همین حال ، دکتر خاویر گونزالز از گروه بهداشت دانشگاه بث خاطرنشان کرد: انجام ورزش قبل یا بعد از صبحانه هیچ تغییری در کاهش وزن یا فرم بدن نشان نمی دهد.اما در تحقیقاتی که به تازگی در این دانشگاه انجام شده است مشخص شد که ورزش کردن قبل از خوردن صبحانه در مقایسه با بعد از آن باعث می شود که فرد 2 برابر چربی سوزی داشته باشد.


همچنین بخوانید :


انجام ورزش قبل از صبحانه

وی گفت: یافته های این مطالعه نشان می دهد که افراد می توانند با تغییر زمان خوردن ، به سلامتی خود کمک های مهم و مثبتی داشته باشند ، هنگام صبح بدن افرادی که ورزش می کنند بهتر به انسولین پاسخ می دهند.از این رو افرادی که صبح ناشتا ورزش می کنند 2 برابر بیش تر دچار چربی سوزی می شوند.

شما برای انجام ورزش حتما نیاز نیست به باشگاه های ورزشی مراجعه کنید، می توانید با انجام چند حرکت ورزشی ساده روزتان را شروع کرده و سالم باشید. انجام ورزش علاوه بر داشتن اندامی ایده آل باعث بهبود روحیه شما نیز می گردد.به خصوص امروزه و با توجه به شرایط سخت زندگی و استرس های روزمره شاید انجام تمرینات ورزشی یکی از ساده ترین و بهترین روش ها برای بهبود اعصاب و روحیه باشد.پس دست از تنبلی و بهانه بردارید الان بهترین زمان برای انجام ورزش است ..