انیمه اقتباسی جدید Higurashi: When They Cry متاسفانه به علت شیوع ویروس کرونا تاخیر خورد!

با عرض سلام و درود خدمت شما همراه کنندگان همیشگی مجله وارونه. مخصوصا شما دنبال کنندگان بخش پرهوادار انیمه. در خبر ناراحت کننده‌ای، سایت رسمی انیمه جدید Higurashi: When They Cry یا همان Higurashi no Naku Koro ni اعلام کرد که برنامه پخش این انیمه در ماه جولای 2020 / تابستان 2020 به دلیل شیوع کروناویروس COVID_19 به تاخیر افتاده است. تاریخ جدید انتشار این انیمه به محض اتخاذ تصمیمات نهایی سازندگان در سایت رسمی و اکانت توئیتر این انیمه اعلام می شود.


انیمه جدید Higurashi: When They Cry هم به دلیل کرونا تاخیر خورد

این مجموعه اقتباسی از سری رمان های تصویری به سازندگی اقای Ryukishi07 و استودیو 07th Expansion می باشد. همچنین Akio Watanabe کسی که برای طراحی در فرانچایز Monogatari شناخته می شود. وظیفه طراحی شخصیت این سری را بر دست گرفته است. همچنین تایید شده که صداپیشگان سری های قبلی در این انیمه نیز باز می گردند. همچنین از روی انیمه جدید Higurashi: When They Cry مانگایی به قلم Tomato Akase نوشته خواهد شد.

راستی یادتون نره پیج اینستاگرام انیمه، یوتوب و نماشای ما رو فالوو کنید.

اولین سری از انیمه Higurashi: When They Cry به عنوان یک سریال 26 قسمتی در سال 2006 به نمایش درآمد. فصل دوم آن انیمه هم در 24 قسمت با نام When They Cry II: Solutions در سال 2007 منتشر شد. Geneon Entertainment Inc در دیسک های DVD فصل اول این سری را در سال های 2007 تا 2008 منتشر کرد. بعد از مدتی Funimation هم این انیمه را در سال های 2009 تا 2010 به صورت خانگی و در فرمت DVD عرضه کرد. به تازگی هم Sentai Filmworks هر دو فصل این انیمه را در دیسک های Blu-ray و DVD در سال 2016 عرضه کرد.

انیمه جدید Higurashi: When They Cry


همچنین در مجله اینترنتی وارونه در باب انیمه مطالعه کنید:


استودیو 07th Expansion اولین بخش از سری رمان های تصویری را در سال 2002 در رویداد Comiket عرضه کرده است. داستان این مجموعه حول یک قتل مرموز که همزمان با یک فستیوال در روستای نسبتا ساکتی است می گذرد. نسخه کامل این رمان تصویری در سال 2014 با عنوان Higurashi: When They Cry Hou برای کامپیوترهای شخصی به خاطر قدردانی از طرفداران این مجموعه عرضه شد. این سری رمان تصویری دارای 14 بخش بوده است.

از روی این رمان تصویری چندین بازی ویدیویی، دو فیلم لایو اکشن و چندین مانگا از نویسنده های مختلف ساخته شده است. در جولای پارسال هم یک نمایش صحنه ای از روی این انیمه اجرا شده است. نظر شما درباره این انیمه چیست؟ نظرات خود را با مجله اینترنتی وارونه به اشتراک بگذارید. همچنین برای دانستن آخرین اخبار درباره تاخیرات انیمه ها در این ایام اینجا را دنبال کنید.