محبوب ترین ابرقهرمان DC را در دنیای سامورایی ها ببینید !!!

اگر شما هم مثل من از علاقه مندان به انیمه های ژاپنی هستید، حتما تا الان اطلاعاتی را در مورد انیمه سینمایی Batman Ninja بدست آورده اید، اما اگر هیچ اطلاعی ندارید یا دوست دارید اطلاعات کامل تری نسبت به آن داشته باشید با معرفی کامل این انیمه سینمایی جذاب، با من همراه باشید. انیمه سینمایی Batman Ninja محصول مشترک کمپانی برادران وارنر (ژاپن) و کمپانی ِDC هستش که این دو کمپانی برای اولین با در ایونت COMIC CON در ماه اکتبر 2017 از این انیمه رونمایی کردند.

[aparat id=”nBql5″]

داستان انیمه Batman Ninja در ارتباط با حضور بتمن و سایر شخصیت های محبوب این کمیک نظیر جوکر، رابین، کت وومن و هارلی کوئین، بین و حتی آلفرد (پیش خدمت محبوب بتمن) در دنیای فئودال ژاپن است. این شخصیت ها بطور ناگهانی و مرموز وارد دنیای سامورایی ها می شوند. جایی که گجت های فوق پیشرفته بتمن کارایی ندارند و او و همدستانش باید به سبک سامورایی ها به مبارزه با جوکر بپردازند، زیرا او قصد دارد تا تاریخ ژاپن و آینده این کشور را تغییر دهد.!

 انیمه سینمایی Batman Ninja

نکته بسیار جالب در ارتباط با انیمه بتمن نینجا حضور بزرگان دنیای انیمه برای تولید آن است. فیلنامه توسط کازوکی ناکاشیما  (نویسنده انیمه جذاب Tengen Toppa Gurren Lagann) نوشته شده است. طراحی شخصیت های انیمه هم بر عهده تاکاشی اوکازاکی بوده است، هنرمند خلاق و با استعدادی که برای طراحی شخصیت های انیمه محبوب Afro Samurai مشهور است.

کارگردانی اثر نیز بر عهده جونپی میزوساکی است. او برای کارگردانی انیمه سریالی JoJo’s Bizarre Adventure شهرت دارد. آهنگسازی این انیمه نیز بر عهده یوگو کانو یکی از مشهورترین آهنگسازان انیمه های ژاپنی است. او پیش از این آهنگسازی انیمه های مشهوری همچون Psycho-Pass و Ajin و JoJo’s Bizarre Adventure و بسیاری دیگر را بر عهده داشته است.

[aparat id=”IFVC6″]

جدا از طراحی جدید برخی از شخصیت ها نظیر آلفرد، کت وومن و جوکر، در سایر بخش ها هم شاهد طراحی بسیار جذاب و خوش رنگ و لعاب هستیم، صحنه های نبرد، دنیای فئودال ژاپن، سامورایی ها، طراحی لباس، قصرها و معابد و … همه خبر از یک انیمه جذاب می دهند که هدفش بازگرداندن محبوبیت از دست رفته بتمن است.

انیمه بتمن نینجا قرار است در تاریخ ۲۴ آپریل ۲۰۱۸ (۴ اردیبشهت) بصورت دیجیتالی منتشر شود. همچنین قرار است نسخه 4K این انیمه در تابستان برای دانلود در دسترس قرار بگیرد.

لطفا شما نیز نظراتتان را در ارتباط با انیمه سینمایی Batman Ninja با ما به اشتراک بگذارید

 

در ادامه بخوانید