انیمه سینمایی Knights of Sidonia با داستانی متفاوت از مانگا در حال ساخت است! عرضه در سال 2021

با سلام و درود خدمت دنبال کنندگان همیشگی مجله اینترنتی وارونه. مخصوصا دنبال کنندگان بخش پرهوادار انیمه. Polygon Pictures اعلام کرده است که در حال ساخت انیمه ای سینمایی از روی مانگای Knights of Sidonia به نویسندگی Tsutomu Nihei می باشد! نام کامل این اثر جدید Knights of Sidonia: The Star Where Love is Spun خواهد بود! این انیمه سینمایی برای اکران در سال 2021 برنامه ریزی شده است! ویدیویی تبلیغاتی نیز از این انیمه منتشر شده است که شما را به دیدن آن دعوت می کنم.

تریلر رسمی انیمه سینمایی Knights of Sidonia: The Star Where Love is Spun را از یوتوب تماشا کنید!

قرار است که این انیمه سینمایی داستانی متفاوت از مانگا تعریف کند. اما خود نویسنده مانگای این اثر بر داستان آن نظارت داشته است. همچنین اعلام شده است که صداپیشگان دو فصل انیمه سریالی که برای این مانگا ساخته شده بود در این فیلم نیز بازگشته اند. Tadahiro Yoshihira کارگردانی انیمه سینمایی Sidonia no Kishi: Ai Tsumugu Hoshi را بر عهده خواهد داشت! Sadayuki Murai و Tetsuya Yamada فیلنامه این اثر را نوشته اند. Shūji Katayama نیز در حال ساخت موسیقی متن این اثر مورد انتظار می باشد. همچنین اعلام شده است که CAPSULE آهنگی برای این انیمه خوانده است.

راستی یادتون نره پیج اینستاگرام انیمه، یوتوب و نماشای ما رو فالوو کنید.


همچنین بعد از خبر تایید شدن انیمه سینمایی Knights of Sidonia در مجله وارونه بخوانید:

انیمه سینمایی Knights of Sidonia

از روی مانگای این اثر، انیمه سریالی در دو فصل تولید شده است. 12 قسمت فصل اول Knights of Sidonia در آوریل 2014 در ژاپن منتشر شده است. 12 قسمت فصل دوم با نام Knights of Sidonia: Battle for Planet Nine در آوریل 2015 بر روی آنتن رفته است. Netflix هر دوی این فصل ها را همزمان با پخش از تلویزیون ژاپن استریم کرده است. Sentai Filmworks نیز هر دو فصل این انیمه را به صورت دیسک های Blu-ray و DVD منتشر کرده است. درباره مانگای Knights of Sidonia جالب است که بدانید، تمامی 15 جلد آن توسط Vertical Comics در آمریکای شمالی منتشر شده است.

تریلر رسمی Knights of Sidonia: The Star Where Love is Spun


نظر شما درباره انیمه سینمایی و تریلر Knights of Sidonia چیست؟ نظرات خود را با مجله وارونه به اشتراک بگذارید! همچنین برای خواندن مقالات سایت در حوضه جدیدترین اخبار، در مجله وارونه اخبار انیمه را دنبال کنید.