انیمه سینمایی Violet Evergarden بالاخره بعد از دوبار تاخیر اکران می شود! اکران در شهریور ماه 1399!

با سلام و درود خدمت دنبال کنندگان همیشگی مجله اینترنتی وارونه. مخصوصا دنبال کنندگان بخش پرهوادار انیمه. Oricon گزارش داده است که انیمه سینمایی Violet Evergarden: The Movie در تاریخ 18 سپتامبر 2020 مصادف با 28 شهریور ماه 1399 در ژاپن اکران می شود. این گزارش در تلویزیون ژاپن بعد از پخش مجدد قسمت آخر انیمه سریالی فرانچایز Violet Evergarden در یک برنامه تلویزیونی اعلام شد. انیمه سینمایی وایولت اورگاردن توسط استودیو Kyoto Animation ساخته شده است.

راستی یادتون نره پیج اینستاگرام انیمه، یوتوب و نماشای ما رو فالوو کنید.

وبسایت رسمی انیمه Violet Evergarden: The Movie هم تریلر تبلیغاتی جدیدی را منتشر کرده است. در این تریلر آهنگ اصلی این انیمه به نام WILL با خوانندگی TRUE معرفی شده است. انتشار این سینگل نیز همراه با انیمه Violet Evergarden از ماه آوریل به سپتامبر تاخیر خورده است. اکران انیمه سینمایی Violet Evergarden دوبار به خاطر ویروس کرونا COVID_19 تاخیر خورده است.


همچنین بعد از خبر مشخص شدن تاریخ اکران انیمه Violet Evergarden در مجله وارونه بخوانید:


داستانی فرعی از این فرانچایز در قالب انیمه سنمایی با نام Violet Evergarden: Eternity and the Auto Memories Doll در سپتامبر پارسال در سینماهای ژاپن به اکران درآمده است. این سینمایی پنج هفته بر روی پرده باقی ماند. Netflix نیز هم این انیمه را در تاریخ 2 آوریل منتشر کرد.

انیمه سینمایی Violet Evergarden

این فرانچایز با اقتباس از روی رمان های Violet Evergarden به نویسندگی Kana Akatsuki و طراحی Akiko Takase می باشد. اولین اثر این فرانچایز انیمه سریالی است که در ژانویه 2018 منتشر شده. همچنین این انیمه در آوریل 2018 توسط شبکه Netflix در ایالات متحده استریم شده است. نظر شما درباره خبر تاریخ اکران Violet Evergarden the Movie چیست؟ نظرات خود را با مجله اینترنتی وارونه به اشتراک بگذارید! همچنین برای خواندن مقالات سایت در حوضه جدیدترین اخبار، در مجله وارونه اخبار انیمه را دنبال کنید.