انیمه کوتاه ریک و مورتی Rick and Morty را تماشا کنید! دومین انیمه ای که از ریک و مورتی منتشر شده است!

با سلام و درود خدمت دنبال کنندگان همیشگی مجله اینترنتی وارونه. مخصوصا دنبال کنندگان بخش پرهوادار انیمه. Adult Swim شروع به استریم کردن یک انیمه کوتاه هشت دقیقه ای از مجموعه Rick and Morty کرده است. نام کامل انیمه کوتاه ریک و مورتی Rick and Morty vs. Genocider می باشد. همچنین این انیمه کوتاه از Toonami به پخش در آمده است. Takashi Sano که برای کارگردانی انیمه Tower of God شناخته می‌شود. داستان انیمه جدید ریک و مورتی را نوشته و کارگردانی کرده است. این انیمه در استودیو Telecom Animation Film همان استودیو سازنده Tower of God ساخته شده است.


همچنین در مجله وارونه علاه بر انیمه کوتاه ریک و مورتی Rick and Morty از سازندگان برج خدا Tower of God بخوانید:

در این ماجراجویی کوتاه Youhei Tadano در نقش Rick و Keisuke Chiba در نقش Morty درخشیده اند. این دو هنرمند صداپیشگان دوبله ژاپنی سریال ریک و مورتی نیز بوده اند. بقیه صداپیشگان این انیمه شامل Manabu Muraji در نقش Jerry، AI Driver و Hologram Transvestite و Yuki Minami در نقش دهتر هولوگرامی بوده اند.

Studio DEEN نیز انیمه ای پنج دقیقه ای برای ریک و مورتی با نام Samurai & Shogun ساخته که در Toonami پخش شده است. Kaichi Satō نویسنده و کارگردان Samurai & Shogun بوده است. شما می توانید انیمه Samurai & Shogun را از مجله اینترنتی وارونه تماشا کنید! علاوه بر این شما همچنین می توانید بررسی قسمتی ریک و مورتی را از مجله وارونه بخوانید!


راستی یادتون نره پیج اینستاگرام انیمه، یوتوب و نماشای ما رو فالوو کنید.

نظر شما درباره این انیمه زیبا از ریک و مورتی Rick and Morty چه بود؟ نظرات خود را با مجله وارونه به اشتراک بگذارید. همچنین برای خواندن مقالات سایت در حوضه جدیدترین اخبار، در مجله وارونه اخبار انیمه را دنبال کنید.