شاهکاری دیگر از  شینیچیرو واتانابه به نام انیمه کوتاه Blade Runner Black Out 2022

درود بر شما دنبال کنندگان وب سایت مجله وارونه و مخصوصا بخش انیمه! طی چند وقت گذشته انیمه کوتاه Blade Runner Black Out 2022 واسه خودش معروف شده! انیمه کوتاه Blade Runner Black Out 2022 از سری Blade Runner به اتفاقات 3 سال بعد از فیلم بلید رانر می پردازد. زمانی که replicants (ربات های انسان نما) توسط انسان ها شکار می شوند. لازم به ذکر است که این اثر پیش درآمدی است برای فیلم بلید رانر blade runner 2049.

کارگردانی انیمه بلید رانر به عهده شینیچیرو واتانابه کارگردان سرشناس انیمه های محبوبی نظیر سامورایی چامپلو و کابوی بیباپ بوده است و داستان یک خاموشی جهانی (Black Out) را به نمایش می گذارد.

راستی یادتون نره پیج اینستاگرام انیمه، یوتوب و نماشای ما رو فالوو کنید.

بعد از اتفاقاتی که در قسمت اول فیلم بلید رانر Blade Runner می افتد یک پایگاه داده بزرگ شروع به پخش اطلاعات بازماندگان replicant ها می کند و به مردم عادی اجازه شکار و نابودی آنها را میدهد. در نتیجه گروهی از replicant ها برای نجات خود از این وضعیت تیمی را تشکیل می دهند تا یک بمب اتمی را در جو کره زمین منهدم کنند که این کار باعث تولید یک سیگنال الکترومغناطیسی قوی (EMP) و خاموشی تمام دستگاه های الکترونیکی و پاک شدن مشخصات replicant ها از پایگاه های داده می شود.

همانند نسخه اصلی بلید رانر، انیمه Black Out 2022 نیز به بررسی موضوع معنای انسان بودن و تلاش replicant ها برای رهایی از اربابان انسان خود می پردازد که این موضوع بخش اصلی فیلم  بلید رانر 2049 خواهد بود که این فیلم قرار است 6 اکتبر (14 مهرماه) اکران شود.

به عنوان انیمه این اثر (Black Out 2022) یک شاهکار تمام عیار است فقط ای کاش زمان این انیمه بیشتر بود، در این انیمه ما شاهد تاثیر المان هایی از انیمه کابوی بیباپ و انیمه Armor Hunter Mellowlink هستیم.

انیمه BLADE RUNNER: BLACK OUT 2022 را از یوتوب تماشا کنید.


ممکن است انیمه کوتاه Blade Runner Black Out 2022 به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید. همچنین اخبار انیمه رو حتما دنبال کنید.