فلایینگ لوتوس آهنگسازی انیمه BLADE RUNNER: BLACK OUT 2022 را بر عهده داشته است !

با سلام و درود خدمت شما دنبال کنندگان بخش انیمه مجله وارونه! با یک خبر انیمه‌ای دیگر در خدمت شما هستیم! به تازگی اعلام شده است که انیمه کوتاه BLADE RUNNER: BLACK OUT 2022 قرار است فاصله بین قسمت اول بلید رانر که در سال 2019 اتفاق افتاده بود و قسمت جدید بلید رانر 2049 را پر کند. همچنین پیش درآمدی باشد برای قسمت جدید فیلم بلید رانر BLADE RUNNER با عنوان بلید رانر 2049 BLADE RUNNER!

کارگردانی انیمه BLADE RUNNER: BLACK OUT 2022 به عهده شینیچیرو واتانابه کارگردان سرشناس انیمه های محبوبی نظیر سامورایی چامپلو و کابوی بیباپ است. در تیزری که از مراحل ساخت این انیمه منتشر شده واتابانه می گوید : ” به عنوان یک انیمه ساز حرفه ای بیشترین تاثیری که یک فیلم بر روی من گذاشت بلید رانر بود، وقتی از من درخواست شد تا این انیمه را بسازم من بسیار خوشحال شدم و به طور قطع می دانستم که از تولید این انیمه لذت خواهم برد.”

راستی یادتون نره پیج اینستاگرام انیمه، یوتوب و نماشای ما رو فالوو کنید.

همچنین آهنگسازی انیمه کوتاه بلید رانر Blade Runner بر عهده فلایینگ لوتوس به همراه Kuedo و Miguel Atwood Ferguson خواهد بود. فلایینگ لوتوس در توییتی اعلام کرد : “حضور موسیقی من بر روی بلید رانر حس بسیار خوبی دارد.”

انیمه کوتاه بلید رانر BLADE RUNNER قرار است قبل از اکران فیلم بلید رانر 2049 در 26 سپتامبر (10 روز دیگر) منتشر شود. همچنین توصیه دارم برای جدیدترین اخبار، اخبار انیمه رو دنبال کنید.


ممکن است علاوه بر انیمه کوتاه BLADE RUNNER: BLACK OUT 2022 به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید