انیمیشنی تاثیر گذار و جذاب !

فیلم کوتاه لیمو Lymun ، یک انیمیشن کوتاه ضد جنگ است که توسط Catherine Prowse ( حتما Asleep on the Train موزیک ویدیویی عروسکی ساخته شده توسط Catherine Prowse را تماشا کنید) و Hannah Quinn ساخته شده است. این فیلم کوتاه جذاب داستان زن باغبانی را در منطقه جنگی در خاورمیانه به نمایش می گذارد! او با رشد و پروش لیمو و اهدای نهال لیمو به سایر همسایه ها در تلاش است تا امید را در دل خود و جامعه زنده نگه دارد.

Lymun انیمیشن کوتاه ضد جنگ

برای ساخت این فیلم به مدت شش ماه از کاغذ های مچاله شده (برای فضا سازی) و مجسمه های کاغذی و کاراکترهای که بصورت کاغذ بریده شده بودند، فیلمبرداری شد. حالات چهره نیز بعد از فیلمبرداری و اسکن دیجیتالی به فیلم اضافه شد.


همچنین بخوانید »

جدیدترین موزیک ویدیو Okay-Kaya انیمیشنی جذاب متشکل از نقاشی های ساده

فیلم کوتاه ؛ موسیقی دلبر من است

موزیک ویدیو جدید بند “OK GO” در مدت ۴.۲ ثانیه ساخته شده!!!


Prowse و Quinn راجع به این اثر زیبا می گویند » برای ما بسیار مهم بود تا برای ارتباط با بی ثباتی شخصیت های داستان خشونت در حال جریان در خاورمیانه را احساسی نکنیم! از این رو کاغذ را به عنوان مدیوم انتخاب کردیم، چرا که کاغذ های مچاله و پاره شده به خوبی حس شکنندگی و آسیب پذیری را به نمایش می گذارند.

 

این انیمیشن کوتاه ضد جنگ تا کنون موفق شده بسیاری از جوایز بین المللی را از آن خود کند که از جمله آنها می توان به Animation Award 2018 ، جایزه Royal Television Society Undergraduate ، جایزه Cardiff Mini Film Festival 2018 ، جایزه World of Women Film Fair Middle East و بسیاری جوایز دیگر اشاره کرد.