نگاهی به اطلاعات تکمیلی Sword Art Online: Alicization – War of Underworld تاکنون

درود بر تمامی دوستان انیمه‌باز و غیرانیمه‌باز. امروز با مطلب ترکیبی از اخبار انیمه و بررسی انیمه اومدیم خدمت شما که شاید انتظاراتتون رو برآورده کنیم. موقعی که داشتم بررسی قسمت‌های ۳۴ تا ۳۶ Sword Art Online Alicization رو می‌نوشتم.‌ گفتم بیام و اطلاعات تکمیلی نیمه دوم Sword Art Online: Alicization – War of Underworld به همراه پوسترش رو هم قرار بدم. ولی دیدم کمی طولانی شد. برای همین قبل از انتشار بررسی قسمت‌های ۳۴ تا ۳۶ انیمه Sword Art Online Alicization اومدم و مطلب اولین پوستر نیمه چهارم Sword Art Online Alicization به همراه نگاه کلی به این نیمه رو منتشر کردم. اونم همینجا و همین حالا.

نیمه اول انیمه Sword Art Online Alicization War of Underworld با یه نبرد ناتمام تموم شده. واسه همین خیلی‌هامون تو خماری موندیم. استودیو A-1 Pictures در این موقعیت با اینکه هنوز یه هفته هم از اتمام نیمه اول Sword Art Online Alicization War of Underworld نگذشته. یه تصویر به همراه ویدیو رونمایی از پوستر نیمه چهارم Sworrd Art Online پخش شده. در مطلب اولین پوستر نیمه چهارم Sword Art Online Alicization به همراه بررسی کلی، ما همین موضوع رو هدف قرار دادیم.

اولین پوستر نیمه دوم انیمه Sword Art Online Alicization


تبلیغات زیر رو هم قبل از اولین پوستر نیمه چهارم Sword Art Online Alicization به همراه نگاه کلی به این نیمه بر بدن بزنید.


نکات زیر رو علاوه بر اولین پوستر نیمه چهارم Sword Art Online Alicization به همراه نگاه کلی به این نیمه در تمام مطالب مجله وارونه حافظ شین.

۱_ در صورت علاقه، شما می‌تونید از اینجا به کانال نماشای ما مراجعه و دنبالش کنید. تا علاوه بر دسترسی به ویدیوهای قرار گرفته در سایت، به سایر ویدیوهای جالب ما و ویدیوهایی که خودتون درخواست می‌کنید، دسترسی داشته باشید. صدالبته نوتیفیکیشن سایت رو هم فعال کنید که برای اطلاع رسانی خیلی بدرد می‌خوره.

۲_ در هنگام نظر دادن در هر مطلبی، در مجله وارونه، خواهشمندم که از تبلیغ و نام بردن سایر سایت‌های فارسی و مخصوصاً عمل ناپسند اسپویل خودداری کنید. ما هم اگه چنین نظری رو ببینیم، یا خود نظر رو پاک میکنیم یا اصلاحش می‌کنیم. تا سرمشق دیگران شود. پس ما رو شرمنده خودتون نکنید. همزمان این شرایط در بیشتر موارد، شامل ما هم میشه. پس اصرار نکنید.

۳_ در هنگام مطالعه، هرگز چشمتون رو از صفحه نمایش برندارید. مگر هر ۲۰ دقیقه و به مدت ۲۰ ثانیه تا تو این گرونی به دکتر و عینک نیاز نداشته باشید.

با قبول داشتن نکات بالا شما رو به مطالعه اولین پوستر نیمه دوم انیمه Sword Art Online Alicization War of Underworld به همراه بررسی کلی دعوت می‌کنم.


Sword Art Online: Alicization – War of Underworld 2

اولین پوستر نیمه دوم انیمه Sword Art Online Alicization

 

برگرفته از: رمان کوتاه
نویسنده رمان کوتاه: Reki Kawahara
استودیو: A-1 Pictures
ژانرها: اکشن، عاشقانه، بازی، ماجراجویانه، فانتزی
گروه سنی: نوجوانان
تاریخ شروع پخش: آوریل ۲۰۲۰/فروردین-اردیبهشت ۱۳۹۹

از همون اول پخش انیمه Sword Art Online: Alicization – War of Underworld گفته شد که این انیمه، حدود ۲۳ قسمت خواهد داشت. البته به طول هر نیمه اشاره خاص و دقیقی نشد. ولی با اتمام نیمه اول، با دوازده قسمت طول، نیمه دوم به احتمال قوی قراره با حدود یازده قسمت از بهار ۱۳۹۹ شروع به پخش کنه. دقیقاً همون فصلی که قراره فصل دوم انیمه‌های Re:Zero و Kaguya-sama: Love Is War به همراه فصل سوم انیمه Kingdom پا به میدان بگذارند.

تا به الآن نیز، اطلاعات دقیقی از نیم‌فصل دوم منتشر نشده است. که آیا در گروه سازنده یا سایر موارد تغییراتی ایجاد می‌شه یا نه! البته گفته شده که استودیو سازنده همچنان A-1 Pictures خواهد بود. در مورد سایر موارد نیز، انشاءالله در آینده بهمون اطلاع می‌دن. گرچه من در مورد کارگردان و تنظیم کننده داستان یا همون نویسنده یه سری ابهام دارم. یعنی وقتی رفتم توی صفحه لیست قسمت‌های SAO، هر قسمت رو یه کارگردان و یه نویسنده بر عهده داشت.

اگه باور ندارید، اینجا کلیک کنید.

کارگردان اصلی هم فقط یکی دوتا قسمت در کارنامه داشت. که مغزمو به فنا داد. برای انیمه‌ای همچون Attack on Titan همین وضعیت بود. انگار یا کارگردانان اصلی، همه اینها هستند. یا هر قسمت با همکاری این‌ها ساخته شده است. و اصلی‌ها همون قبلی‌ها هستند. برگردیم سر ادامه بحثی که داشتیم. الآن و در حالی که کمتر از یک هفته از پایان نیمه اول Sword Art Online: Alicization – War of Underworld گذشته، یه پوستر و ویدیو رونمایی از پوستز منتشر شده که یه خبر خوب رو به همراه خودش داره.

کیریگایا کازوتو بالآخره با قدم‌های منجمد، به همراه سیاهی آسمان شب، بازمی‌گردد.

از توی پوستر هم می‌شه چند نکته کلیدی رو برداشت کرد. اول از همه، شینون و خواهر کوچک‌تر کیریتو به همراه آسونا، هر سه شدن الهه‌های دنیای زیرین! امپراتور بردار، حسابی واسه خودش به سیم آخر زده. شوالیه تاریکی برای کشتن کیریتو دندون تیز کرده. آلیس شده مثل این شاهزاده خانم‌های دیزنی که گیر بد مخمصه‌ای افتادن. و در آخر کیریتو در حالی که آلیس زوربرگ در سمت چپ‌ش و یوجیو در سمت راستش است. بازگشته است.

ولی سه نکته خیلی ریز دیگه این تصویر نیمه چهارم Sword Art Online Alicization داره.

اول، طراحی که خیلی ایول داره. یعنی اگه نیمه دوم با این طراحی بیاد به میدان، نوبر میدون می‌شه. دوم چشمان کیریتوست که دوباره با طلایی شدن، ندای فرمان بر سیستم را سر می‌دهد. انگار به محض بیدار شدن، زده به سیم آخر. گرچه موندم چرا زودتر بیدار نشد. خیر سرش مهندسین راث به آسمان گفته بودند که یه دلداری کار رو تموم می‌کنه. ولی چرا نشد؟ انگار البته دلداری درست و درمونی نبوده.

در نهایت، نکته آخر اینه که شمشیر یوجو که با توجه به فصل قبل و اینکه در این فصل، آلیس از غلاف درآوردن این شمشیر خودداری می‌کنه. باید شکسته شده باشد. اما دوباره محکم و استوار، ایستاده. همزمان با تکه‌های یخ خودش کیریتو رو روی هوا نگه داشته. گرچه ممکنه همه اینا جنبه تبلیغاتی داشته باشه. ولی از تأثیری که آلیس و زوربرگ و یوجیو در بیداری کیریتو‌ خواهند داشت، نمی‌شه گذشت. پس بی‌خیالش، شما رو هم به تماشای ویدئو رونمایی پوستر انیمه Sword Art Online: Alicization – War of Underworld 2 دعوت می‌کنم.


امیدوارم که از اولین پوستر نیمه دوم انیمه Sword Art Online Alicization War of Underworld به همراه بررسی کلی نهایت لذت رو برده باشید. ولی یه سوال، شما در مورد نیمه چهارم Sword Art Online Alicization چه فکری می‌کنید؟ آیا ارزش نیمه قبل را بالا خواهد برد یا خیر؟

مثل همیشه پذیرای نظرات شما هستیم. همچنین تمامی دوستانی که علاقه به مبحث همکاری در بخش انیمه، سایر بخش‌های مجله وارونه یا مبحث زیبای تبلیغات دارند. میتونند از طریق بخش تماس با ما، بخش نظرات یا ایمیل info@varune.com اعلام همکاری کنند.

منتظرتون هستیم، پس منتظرمون باشید