سینتی مقرون به صرفه با قابلیت پچ شدن !

با معرفی بهترین اپلیکیشن های آهنگسازی ios همراه ما باشید.اپلیکیشن های مختلفی با قابلیت پچ شدن برای آیپد ارائه شده، اما اپلیکیشن S-Modular یکی از آن دسته برنامه هایی است که کارکرد با سینت های ماژولار را در پلتفرم لمسی یا تاچ اسکرین برای شما تا حد ممکن ساده کرده است.

در ادامه بخوانید »

معرفی اپلیکیشن های آهنگسازی ios ؛ سینتی سایزر Model 15 ماژولار مووگ

معرفی اپلیکیشن های آهنگسازی ios ؛ Ripplemaker سینتی سایزر ماژولار 

یکی از ویژگی های مهم اپلیکیشن S-Modular نمایش تمامی ماژول بصورت همزمان بر روی یک صفحه است در نتیجه کارکرد و پچ کردن ماژول ها بسیار آسان شده اما این اپ برخلاف سایر سینت های ماژولار مبتنی بر iOS نظیر سینت نیمه ماژولار Softube ،  به شما فقط امکان استفاده از چند ماژول در یک ست را می دهد و شما در انتخاب ماژول ها محدودیت دارید اما این محدودیت شامل پچ ها نمی شود و شما می توانید این ماژول ها را به نحوه دلخواه به یکدیگر متصل کنید.

کمپانی سازنده S-Modular ادعا می کند این سینت نیمه ماژولار دارای کیفیت صدای منحصر به فرد و وینتیج است و یادآور سینت های کلاسیک دهه 70 با صدایی گرم و غنی است!

ماژولهای موجود در این سینت شامل : دو اسیلاتور ، فیلتر نردبانی، فیلتر بالا گذر و پایین گذر، دو LFO ، یک استپ سیکونسر 4 پله ای، تقسیم کننده صوتی و CV ، دو ژنراتور انولوپ و یک DELAY است.

 

اپلیکیشن S-Modular با قیمت 3.99 دلار از طریق App Store قابل دریافت است. همچنین اگر شما به سینت های ماژولار برای آیپد علاقه مند هستید می توانید اپلیکیشن Moog Model 15 را نیز امتحان بکنید.