آینده محصولات زیبایی در حال تغییر است !

با پیشرفت تکنولوژی جهان پیرامون انسان در حال تغییر است و به همین خاطر سبک زندگی انسان ها نیز تغییر کرده و بزودی با حضور هوشی مصنوعی و ربات دنیای ما به کلی دگرگون خواهد شد. تکنولوژی واقعیت افزوده چند وقتی است که راه خود را به دنیای بهداشت و زیبایی باز کرده و حالا بوسیله تکنولوژی واقعیت افزوده کمپانی های تولید کننده محصولات آرایشی به دنبال استفاده از آن و ایجاد برنامه های برای جذب مشتری بیشتر هستند. حالا کمپانی مشهور لورئال برای ساخت اپلیکیشن واقعیت افزوده خود کمپانی Modiface را به خدمت گرفته است! Modiface متخصص ساخت اپلیکیشن های زیبایی مبتنی بر تکنولوژی واقعیت افزوده (AR) است که از نمونه کارهای این شرکت می توان به اپلیکیشن زیبایی Sephora and Estée Lauder اشاره کرد.


همچنین بخوانید :استفاده از هوش مصنوعی برای تشخیص پوست و بهترین محصولات آرایشی/ بهداشتی


L’Oreal مبلغ پرداخت شده برای خرید کمپانی Modiface را فاش نکرده، اما به رویترز گفت که اکنون مالک چند پتنت Modiface است.که این پنت ها به کاربران کمک می کند به راحتی بتوانند آرایش و مدل موهای مختلف را بر روی سر و صورت خود ببینند. این مشارکت منطقی به نظر می رسد چرا  که Modiface قبلا چندین بار با کمپانی لورئال همکاری کرده بود، از جمله در راه اندازی اپلیکیشن Style My Hair، که به کاربران امکان می داد تا مدل موهای متفاوت را بر روی سر خود امتحان کنند. برای این برنامه، Modiface به بصورت دستی 22،000 تصاویر صورت را برای ایجاد تجربه کامل کاربران به اشتراک گذاشت.


همچنین بخوانید : این پوست الکترونیکی می تواند خود را بهبود بخشد و قابلیت بازیافت را نیز دارد


در حال حاضر تکنولوژی واقعیت افزوده تبدیل به بخش مهمی از صنعت زیبایی شده است. برای مثال Meitu، یک شرکت چینی با یک برنامه AR آرایشی، میلیاردها دلار ارزش دارد. چندین شرکت آرایشی اپلیکیشن های خود را راه اندازه کرده اند در نتیجه زمانی که آینه های هوشمند سرانجام روانه بازار شوند. استفاده از این اپلیکیشن ها بسیار کاربردی و آسان خواهد بود. کمپانی لورئال در حال حاضر بر روی ساخت گجت های زیبایی نیز فعالیت هایی را انجام داده که از جمله آنها می توان به سنسور UV ناخن اشاره کرد که در نمایش گاه CES 2018 به نمایش گذاشته شد.

با توجه به این موضوع که بسیاری از کمپانی های آرایشی برای راه اندازی و توسعه اپلیکیشن های واقعیت افزوده خود متکی به کمپانی Modiface هستند. خرید این کمپانی توسط لورئال بسیار هوشمندانه بوده است، چرا که این حرکت، کمپانی را در جایگاه بسیار بهتری نسبت به رقبا قرار خواهد داد.

 

در ادامه بخوانید