اپل “لاجیک پرو” و “گاراژ بند” دو پرچمدار آهنگسازی خود را آپدیت کرد.

 2.2 GarageBand

اجازه دهید ابتدا با گاراژ بند آغاز کنیم بزرگترین بروزرسانی در این اپلیکیشن اضافه شدن سینتیسایزر قدرتمند Alchemy است که قبلا این پلاگین فقط در لاجیک پرو موجود بود.اضافه شدندن این سینت خبری بسیار مهمی برای طرفداران Alchemy چرا که از این پس می توانند بر روی آیفون و آیپد نیز به صدا سازی و ساخت پچ بپردازند.اما سوال مهم اینجاست که امکان انتقال پچ ها از ورژن دسکتاپ به ورژن موبایل وجود دارد یا خیر که هنوز اپل اطلاعاتی در تین زمینه منتشر نکرده است.

گاراژ بند 2.2

از دیگر ویژگی های مهم این بروزرسانی اضافه شده قابلیت سینک و اشتراک گذاری پروژه های ساخته شده است بین پلتفرم دستکتاپ و موبایل که از طریق سرویس icloud میسر می شود در ورژن های قبل تر فقط امکان انتقال پروژه از گاراژبند به لاجیک پرو وجود داشت.

اپل همچنین قابلیت ضبط و رکورد صدا را در این اپلیکیشن ارتقاء داده و قابلیت Multi Take recording (ضبط چند وجهی ) و ضبط صدای خواننده به همراه افکت های Delay و Distortion  همچنین قابلیت pitch correction (آوردن صدای خواننده روی گام یا KEY  موزیک) را به این اپلیکیشن اضافه کرده است.

logic pro x 10.3

لاجیک پرو 10.3

اپل لاجیک پرو را با یک رابط کاربری گرافیکی جدید و ساپورت از تاچ بار و قابلیت سینک شدن با icloud بروزرسانی کرده است.

رابط کاربری دچار تغییرات عجیب و غریبی نشده و اپل فقط سعی کرده تا گوشه کنار این رابط کاربری را بروز تر کند در عکس زیر خودتان می توانید ببینید.

ورژن قدیمی

ورژن جدید

لاجیک پرو 10.3

 

این بروزرسانی رابط کاربری شامل تغییر ظاهر قدیمی سینت ها و افکت ها نشده و پرچمدار اپل سال هاست با یک رابط کاربری قدیمی و غیر مدرن به کار خود ادامه میدهد و ابن بروزرسانی نیز نتوانسته این مشکل را برطرف کند.

بروزرسانی دیگر شامل پشتیبانی و ساپورت لاجیک پرو از تاچ بار مک بوک های پرو جدید اپل است.

تاچ بار مک بوک پرو

با این بروزرسانی حالا شما میتوانید با تاچ بار مک بوک های پرو جدید به بخش ارنجمنت و کنترل های هوشمند دسترسی داشته باشید و ساز هایی از قبیل پیانو و درام را بنوازید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا به وب سایت اپل مراجعه بفرمایید.