116 چارت جدید به سرویس اپل موزیک اضافه می شود !

اپل موزیک چارت های جهانی و چارت 100 آهنگ برتر / Top 100 charts را به سرویس خود اضافه کرد، این چارت قابلیت نمایش هر دو چارت مبتنی بر کشور و آهنگ های برتر در سطح جهان را دارد. اپل 116 چارت جدید را برای کاربران iOS 12 بتا و macOS Mojave بتا اضافه خواهد کرد. برای دسترسی به این چارت ها کافیست به بخش Top Charts در قسمت Browse اپلیکیشن اپل موزیک بروید.

اپل موزیک چارت های جهانی را به سرویس خود اضافه می کند

اسپاتیفای این نوع چارت ها را چندین سال است که ارائه کرده ، در حالی که اپل تاپ چارت ها را فقط در بخش تک آهنگ، آلبوم ها، لیست های پخش و فیلم ارائه میداد! که هیچ کدام از آنها را نمی توانستید در لایببری خود ذخیره یا دانلود کنید.!

هر کشوری که اپل موزیک که در آن فعالیت می کند، دارای چارت هایی است که جزئیات محبوب ترین آهنگ ها در آن منطقه را نشان می دهد، اما دسترسی به همه ی این چارت ها ممکن است بسته به موقعیت مکانی شما متفاوت باشد. بنا به گفته های اپل : کاربران قادر به اضافه کردن چارت ها به لایبرری خود خواهند بود و همچنین می توانند آنها را دانلود کنند. چارت 100 برتر، که تنها بر مبنای استریم اپل موزیک است، روزانه در ساعت 12:00 AM به روز می شود.

کاربران اندروید نگران نباشند: اپل می گوید در  بروزرسانی جدید برای برنامه Apple Music در اندروید پلتفرم چارت های برتر نیز در احتیار این کاربران قرار خواهد گرفت (همچنین در tvOS 12 در دسترس خواهد بود.) چارت های 100 آهنگ برتر از امروز به عنوان بخشی از به روز رسانی برای iOS 12 و macOS Mojave beta testers منتشر می شود.

همچنین بخوانید »