هدفون Skullcandy Push تنها در یک رنگ “Psychotropical Teal” و با قیمت 130 دلار عرضه می شود.

کمپانی اسکال کندی سرانجام اولین هدفون واقعا بی سیم خود را معرفی کرد. ایرباد اسکال کندی پوش / Skullcandy Push دارای یک دکمه بزرگ است که بوسیله آن می توانید تماس ها را پاسخ دهید، آهنگ را عوض کنید، ولوم را کم و زیاد کنید و در نهایت می توانید با 3 بار فشار دادن این دکمه از آن برای فعال کردن دستیار صوتی و اجرای فرمان هایی نظیر ارسال پیام، فعال کردن یادآوری و … استفاده کرد.

ایرباد اسکال کندی پوش / Skullcandy Push

با یک بار شارژ کردن ایرباد اسکال کندی پوش / Skullcandy Push می توانید از آن به مدت 6 ساعت (یک ساعت بیشتر از ایرباد اپل) استفاده کنید. همچنین با قرار دادن ایرباد ها داخل کیس شارژر شارژ شده می توانید از ایرباد تا 6 ساعت دیگر نیز استفاده کنید. کیس شارژر این ایرباد قابلیت چندبار شارژ کردن ایرباد هارو دارد ( تقریبا 4 بار )

ایرباد اسکال کندی پوش / Skullcandy Push متاسفانه این هدفون ضد آب و ضد عرق نیست در نتیجه گزینه مناسبی برای فعالیت های ورزشی نیستش! اسکال کندی پوش از همین حالا با قیمت 130 دلار قابل خریداری است. همچنین اگر یکی از گوشی ها و یا کیس شارژر خود را گم کردید می توانید تنها با پرداخت 49 دلار نسخه جایگزین را دریافت کنید.

همچنین بخوانید »

راهنمای خرید بهترین هدفون های ورزشی وایرلس

هدفون وایرلس B&O Play Earset با طراحی به سبک دهه ۹۰ معرفی شد