زمانی که در حال جست‌وجو به دنبال ایستراگ های call of duty warzone هستید با کمی گردش در محیط بازی مناطق خاصی را می‌بینید که بسیاری از این مناطق شما را شگفت‌زده می‌کنند و برای شما آشنا هستند چراکه این مناطق از نسخه‌های قبلی این سری بازگشتند. درکنار این موارد رمز رازها و البته بخش‌های مخفی نیز وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را کشف کنید و یا آن‌ها را حل نمایید. در زیر تمامی رازهایی که از این بازی کشف کردیم را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

توجه داشته باشید راهنمای کامل پیدا کردن ایستراگ های call of duty warzone را هم در ادامه برای شما قرار داده‌ایم. تمامی این رمز و رازها برای گوشی هوشمند و پلتفرم رایانه‌های شخصی نیز کاربردی است بنابراین اگر این عنوان را تجربه‌ کرده‌اید از شما دعوت می‌کنیم حتما تا پایان با همراه ما باشید.

ایستراگ های call of duty warzone


آموزش بازی Fortnite ؛ راهنمایی برای تازه کارها!


برودکست/ Broadcast

یکی از مناطقی که در نسخه‌ی چهارم سری Call of Duty یا همان Call of Duty ModernWarfare شاهد آن بودیم برودکست بود. اگر در Verdansk وارد ایستگاه تلویزیونی بشوید این منطقه را به راحتی پیدا می‌کنید. به‌ غیر از پالت رنگی که در بازی به‌روز شده است سایر بخش‌های محیط دقیقا همان شکلی است که در نسخه‌ی چهارم شاهد آن بودیم. در این بخش از نقشه غنیمت‌های بسیار زیادی وجود دارد، بنابراین این انتظار را داشته باشید که دشمنان زیادی در کمین شما باشند و باید با تمام آن‌ها مبارزه کنید.

کیل‌هوس/ Killhouse

این نقشه نیز یکی دیگر از نقشه‌هایی است که شما می‌توانید در Verdansk آن را بیابید. در بخش بالایی پایگاه نظامی شما می‌توانید منطقه‌ای تمرینی دقیقا مشابه با Killhouse پیدا کنید، با این تفاوت که این بخش در محیط بیرون قرار گرفته درصورتی که در گذشته در درون یک اتاق جنگ واقع شده بود. همچنین باید بگوییم، برج بلندی که در وسط مکان یاد شده قرار داشت نیز به بیرون منتقل شده است. در اینجا امتیاز خاصی وجود ندارد اما اگر مسابقه‌ای را در این منطقه ترتیب دهید به راحتی می‌توانید در آن راند پیروز میدان شوید؛ چراکه این نقشه‌ای کلاسیک است و موقعیت استراتژیک خوبی دارد.

ایستراگ های call of duty warzone

واکانت /Vacant

نقشه‌ای دیگر از Call of Duty 4 را شاهد هستیم؟ بله، دقیقا درست است. شما می‌توانید بخشی از Vacant را در Verdansk بیابید. شاید این بخش خیلی شما را غافلگیر نکند، چراکه نقشه‌ی این بخش به‌طور کامل بازسازی شده و شاید در ابتدا کمی مستقل به نظر برسد. به هرحال می‌توانید این بخش از نقشه را در نزدیکی بندری که در Verdansk واقع شده بیابید.


بررسی call of duty mobile ؛ بهترین بازی شوتر برای اسمارت فون‌ها


خانه‌ مادربزرگ – متراکم 

تقریبا همگی خانه‌ی مادربزرگ را در نسخه‌ی چهارم فرانچایز یاد شده به یاد دارند. اگر این خانه را به یاد داشته باشید قطعا به خاطر دارید که این خانه دارای سقفی کوتاه بوده و روی سقف آن فضایی وجود داشت که می‌توانستید با یک مسلسل وارد آن شوید. این بخش معمولا در میان بازی‌بازان قدیمی و حرفه‌ای این سری خانه‌ی مادربزرگ خطاب می‌شود. از ما نپرسید چرا چون پاسخ مناسبی برای آن نداریم اما به هرصورت مادربزرگ به همراه نوه‌هایش با خانه برگشتند.

ایستراگ های call of duty warzone

این خانه را می‌توانید در چندین منطقه‌ی Warzone دقیقا با همان چیدمان قدیمی بیابید. چندین در و پنجره از این خانه کم شده یا جای آن‌ها تغییر کرده است اما جدای از تفاوت یاد شده، دقیقا این همان خانه است. با دیدن منطقه‌ی بالا یاد دوران شیرین گذشته افتادم؛ قطعا شما هم با رسیدن به آن چنین حسی خواهید داشت.


بهترین بازی های سال 2020 ؛ نگاهی به 17 تا از بهترین بازی های 3 ماه اول 2020


All Ghillied Up

زمانی که نقشه‌ی بخش‌های چندنفره‌ی بازی Call of Duty 4 را بررسی می‌کنیم، تعداد خاصی از آن‌ها خاطرات بسیار زیادی را برای ما زنده می‌کنند. یکی از بهترین و خاطره‌انگیزترین نقشه‌هایی که هم در بخش چند نفره و هم در بخش کمپین یا داستانی بازی شاهد آن بودیم، نقشه‌ی All Ghillied است. این مرحله را می‌توان یکی از مراحل یا نقشه‌های نمادین سری Call of Duty دانست و شاید برای شما جالب باشد که بدانید طراح این نقشه آقای محمد علوی است که یکی از توسعه‌دهندگان قدیمی ایران بوده و هم‌اکنون با استودیوهای خارجی همکاری می‌کند.

این مرحله یکی از خاص‌ترین و البته بهترین نقشه‌ها در میان تمام بازی‌های شوتر اول شخص بوده و دلیل آن هم شبیه‌سازی بسیار دقیق و جزئیات موجود در آن است. شاید خیلی از بازی‌بازانی که اخیرا وارد دنیای بازی‌های ویدئویی شدند این مرحله را نقشه‌ای قدیمی و شاید به درد نخور بدانند اما باید بگوییم مدل سازی‌ها به صورتی انجام شده که شما در هر زمان و با هر سلاحی می‌توانید در آن موفق عمل کنید.

اگر خوب نقشه‌ی بازی را جست‌وجو نمایید می‌توانید استخری را نیز بیابید که در بخش چندنفره‌ی اولین نسخه از سری ModernWarfare شاهد آن بودیم. البته در این استخر آبی نیست و همانند سایر ساختما‌های موجود در این نقشه حالتی مخروبه دارد.

کلوپ Mile High Club

منطقه‌ی Mile High Club را در Call of Duty4: ModernWarfare به یاد دارید؟ این مرحله یکی از سخت‌ترین مراحل بازی بود که بخشی از آن در یک هواپیمای در حال پرواز روایت می‌شد. اگر در فرودگاه Verdansk وارد شوید، با کمی دقت به لاشه‌ی هواپیما‌ها متوجه موارد آشنای موجود در فرودگاه و هواپیما می‌شوید.

بسیاری از مخاطبان و دنبال کنندگان تصور می‌کردند که این مکان براساس نقشه‌ی ترمینالی که در ModernWarfare2 وجود داشت ساخته شده است. اما در حقیقت هواپیما و محیط همان چیزی است که در Mile High Club شاهد آن بودیم.


10 بازی برتر شوتر اول شخص که حتما باید قبل از مرگ تجربه کنید / به انتخاب وارونه


حیاط جنگی/ Scrapyard

نقشه‌ Scrapyard یکی از نقشه‌های کلاسیک ModernWarfare2 بوده که در منطقه‌ی Verdansk واقع شده است. این نقشه شهرت بسیار زیادی در میان مراحل و نقشه‌های Call of Duty داشته و البته از نظر تاکتیکی نیز موقعیت بسیار خوبی دارد بنابراین منطقی است که در این نسخه شاهد آن باشیم. شاید بتوان گفت این نقشه‌ برای تفریح مخاطبان و بازی‌بازان ساخته شده است.

گولاگ Gulag

ایستراگ های call of duty warzone

توجه داشته باشید ما در رابطه با Gulag که امکان دوئل در آن وجود داشت صحبت نمی‌کنیم. درواقع درمورد مکان زندانی صحبت می‌کنیم که در جنوب شرقی نقشه واقع شده و در بخش کمپین یا داستانی با نام عملیات The Gulag شناخته می‌شود. اگر به زیرزمین بروید حمام Gulag را مشاهده می‌کنید که قبلا این حمام را در نسخه‌ی Spec Ops و البته MW2 دیده‌اید.

Burger Town

منطقه‌ Burger Town! قطعا این برگر مشهور و البته بزرگ توسط خانواده‌ سلطنتی ساخته شده است. بارها و در نسخه‌های مختلف سری یاد شده از این منطقه‌ عبور کرده‌ایم. در نسخه‌ی دوم ModernWarfare دو ماموریت و در نسخه‌ی سوم آن یک ماموریت را در این بخش تجربه کردیم.


مورد انتظارترین بازی های سال 2020 


نقشه‌ Verdansk مشخصا یک نوع روسی است و در آن چندین Burger Town را مشاهده می‌کنید. هیچ کدام از این رستوران‌ها دقیقا همانند نسخه‌های قبلی نیستند و باید به این امر توجه داشته باشید.

توربولانس Turbulence

از شما عذرخواهی می‌کنیم از این بابت که این نقشه را نمی‌شناسید اما باید بگوییم این نقشه‌ی همان Turbulence در بازی Call of Duty: ModernWarfare 3 است. اگر به خاطر داشته باشید در این ماموریت ماکاروف هواپیمای شما را منفجر می‌کند و شما مجبور به فرود آمدن می‌شوید. در میان ایستگاه تلویزیون و پایگاه نظامی روی نقشه‌ی Warzone مکانی است که می‌توانید در آن تفریحات و مناطق بازسازی شده‌ی زیادی پیدا کنید. در بخشی از نقشه که محل سقوط هواپیماهاست، چند هواپیما را می‌بینید که به سه قسمت تقسیم شده‌اند درحالی که دیگر در حال سوختن نیستد و کاملا مشخص است که یک متعلق به یک هواپیما هستند.

این‌ها تمام ایستراگ های call of duty warzone است که توانستیم در بازی پیدا کنیم. اگر هرچیز یا بخش جدیدی را در این بازی پیدا کردیم این صفحه بروزرسانی می‌شود. البته اگر هرکدام از شما مطالعه کنندگان این متن بخش یا چیزی را پیدا کردید که ما در این صفحه آن را نتوانستیم پوشش دهیم، حتما آن را با ما به اشتراک بگذارید. در نهایت امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.