در چند روز اخیر امیر تتلو با استوری ها و پست هایی که در آنها به وضوح به زنان و حقوق زنان بی حرمتی شده بود مورد خشم مردم قرار گرفت و کمپینی برای ریپوت کردن او به راه انداختند. بالاخره با تلاش جمعی مردم حساب اینستاگرام امیر تتلو توسط اینستاگرام متخلف شناخته و مسدود شد. این حرکت جمعی بسیار جای تحسین دارد چرا که یکبار هم که شده در برابر آسیبی که به جامعه وارد می شود سکوت نکردیم. در ادامه بخوانید » نه به خشونت روحی علیه زنان !

بسیاری از طرفداران و فالوور های تتلو نوجوانان هستند. نوجوانان به خودی خود بسیار آسیب پذیر هستند و از طرفی بسیار از ستاره ی مورد علاقه شأن الگو برداری می کنند، حال تصور کنید نوجوانی را که از افکار و نگرش ها و سبک زندگی تتلو الگو برداری کند!!!!


همچنین بخوانید »

آیا شبکه های اجتماعی باعث افسردگی کاربران شان می شوند؟


زمانی که افراد جامعه ستیزی مثل تتلو دارای تریبون باشند و الگوی نوجوانان باشند، چه بر سر جامعه خواهد آمد؟

او مادرش را عامل بدبختی خود می داند! و از مردها میخواهد که زنان را به شدت تحقیر کنند.
این افراد نیاز به درمان و مراقبت دارند نه اینکه دارای تریبون باشند تا بتوانند افراد را به تجاوز به زنان و دختران تشویق کنند و آنها را بی ارزش و ناچیز خطاب کنند.

ما در تلاش برای حذف تصورات غالبی و زن ستیزی ها در جامعه ابتدا باید تریبون را از دست چنین افرادی بگیریم. چه بسا افراد یا شبکه هایی هستند که برای سودجویی های خود از تتلو برای تبلیغ و افزایش بیننده و طرفدار استفاده کردند و اجازه دادند که هرچه بیشتر از نگرش های زن ستیزانه خود بگوید و آنها را عادی و بدون مشکل بروز دهد.