تغییری بزرگ در ساختار اینستاگرام !

اینستاگرام در نظر دارد نمایش تعداد لایک های یک پست را مخفی کند! بنابر این تغییر مخاطبان دیگر قادر به دیدن تعداد لایک های یک پست نیستند و این تعداد فقط به صاحب پروفایل نمایش داده خواهد شد.

بنا به گزارشات هدف اینستاگرام از این تغییر این است که می خواهد تمرکز فالوورهای شما بر روی محتوای منتشر شده باشد نه تعداد لایکی که یک پست دریافت می کند! این ویژگی هنوز تست نشده و اینستاگرام در این باره می گوید کشف راه های جدید برای کاهش فشار در اینستاگرام چیزی است که ما همیشه به دنبالش هستیم.


همچنین بخوانید »

خبر تست ویژگی پنهان کردن تعداد لایک ها توسط اینستاگرام درست چند روز پس از اعتراض دفتر کمیسری اطلاعات انگلیس منتشر شد. این سازمان پیشنهاد داده بود که شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و اسنپ چت باید گزینه ای را برای غیرفعال کردن ویژگی هایی مانند “لایک” و “streaks” ارائه دهند تا کاربران همچنان به اشتراک گذاری محتوای خود علاقه مند باشند. این سازمان اعتقاد دارد غیر فعال کردن ویژگی نمایش تعداد لایک ها باعث حفظ و ایمنی حریم خصوصی کاربران جوان در این پلتفرم ها می شود.

اینستاگرام در نظر دارد نمایش تعداد لایک های یک پست را مخفی کند!

 

این یک تغییر بزرگ در نحوه عملکرد این پلتفرم خواهد بود. حذف نمایش تعداد لایک ها باعث می شود تا کاربرها ترغیب به پست کردن محتوای ارزشمند شوند و با این کار جلوی پخش محتوا های کم ارزش نیز گرفته می شود

در ادامه بخوانید » سرانجام امکان ارسال پیام صوتی در دایرکت اینستاگرام ایجاد شد!!!