این با آن چیزی که شما انتظار دارید، تفاوت دارد !!!

ریشهٔ کلمهٔ واقعیت، «وَقَعَ» به معنای رویدادن و یا اتفاق افتادن است. واقعیت اشاره به امور عینی و یا اموری که اتفاق می‌افتند دارد. در این ویدیوهای هنری شما شاهد اتفاقاتی هستید که بر خلاف انتظار شما پیش می روند.

 آنچه در جهان به صورت عینی دیده می‌شود، واقعیت نام دارد.

برای مثال، اینکه درخت از جملهٔ گیاهان است، برگ درخت مو در تابستان سبز است و یا تنهٔ درخت سرو به رنگ قهوه‌ای است به مواردی واقعی اشاره دارند. ما با گفتن این جملات واقعیت‌هایی را بیان می‌کنیم. اما این جملات که انسان، خواهان دستیابی به سعادت و خوشبختی است و یا تحصیل دانش، باعث تکامل انسان می‌گردد، اشاره به حقیقت‌هایی دارند. حتی در هنر نیز واقع‌گرایان (رئالیست‌ها) کسانی هستند که به دقت، واقعیت‌های عینی را ترسیم می‌کنند.


همچنین تماشا کنید »

CONCATENATION ویدئو کلاژ ی جذاب متشکل از توالی تصاویر غیر همسان !

فیلم کوتاه Again ؛ اگر مرگ وجود نداشت !


حالا اگر واقعیت با آن چیزی که شما انتظار دارید تفاوت داشته باشد چه می شود؟

هنرمند ژاپنی Daihei Shibata در  مجموعه ویدیو هایی با نام ” این با آن چیزی که شما انتظار دارید، تفاوت دارد “ که برای تبلیغات یک برنامه آموزشی در تلویزیون ژاپن با نام Design Ah تولید کرده است به خوبی و به زیبایی ذهن شما را به چالش می کشد این ویدیو های جذاب که هر یک سناریو ای جداگانه برای خود دارد با ترکیب درست موسیقی و تصویر توانسته واقعیت ذهن شما را به چالش بکشد و آثاری تاثیر گذار خلق کند .

در ادامه مجموعه ویدیوهای هنری ، این با آن چیزی که شما انتظار دارید، تفاوت دارد را در مجله وارونه تماشا کنید.