بازدید آدم فضایی ها از زمین! آیا آدم فضایی ها به زمین می آیند و می روند؟ آدم فضایی ها فقط مربوط به تئوری های توطئه یا تولیداتی مانند X-Files نیستند. برخی از نشانه های مرموز وجود دارد که نشان می دهد آنها از سیاره ما بازدید می کنند. در این مقاله 9 دلیل برای اثبات اینکه آدم فضایی ها به زمین می آیند و می روند وجود دارد، که با آن ها اشنا می شویم :

1-ناپدید شدن فلیکس مونکلا و رابرت ویلسون

نا پدید شدن فلیکس مونکلا و رابرت ویلسون ،خلبانهای پرواز اف _89 یکی از دلایل اثبات وجود آدم فضایی در زمین است .اما داستان از چه قرار است ؟ در روزهای جنگ سرد ، یک شی بزرگ و غیر قابل کشف در مرز کانادا و ایالات متحده توسط رادارها مشخص شد.

جسم عجیب و غریب که در رادار ظاهر  شد پس از مدتی به شمال رفت.با تمرکز بر این احتمال که شیء در رادار ظاهر شده می تواند یک هواپیمای نظامی شوروی باشد،برای فهمیدن اینکه دقیقاً  آن شئ چیست  ، فلیکس مونکلا و رابرت ویلسون با هواپیمای اسکورپیون F-89 به سوی آن رفتند.اما دیگر نه از آن ها و نه از هواپیما خبری شد.اپراتورهای رادار تأیید کردند که F-89 با جسم مرموز در تماس نزدیک بوده و در نزدیک دریاچه سوپریور ناپدید شده است.


شاید برایتان جذاب باشد :


تلاش های جستجو و نجات برای F-89 آغاز شد ، اما نه F-89 و نه فلیکس مونکلا و رابرت ویلسون پیدا نشدند.نیروی هوایی آمریکا  بیانیه ای درباره این حادثه داد  اعلام کرد که به دلیل نامعلوم ارتباط با 2  خدمه  هواپیما را از دست داده است.نیروی هوایی پس از این اعلامیه اظهارات دیگری کرد و گفت: این هواپیما در دریاچه سوپریور سقوط کرده است.اما در بیانیه جدید ذکر نشده است که چرا تیم های جستجو و نجات نتوانستند هواپیما را پیدا کنند.در آن زمان دریاچه سوپریور کاملا یخ زده بود.در چنین حالتی باید سوراخی در دریاچه مبنی بر سقوط هواپیما ایجاد می شد.تا کنون خبری از دو خدمه و هواپیما یافت نشده است.

2-ماشین وال جانسون

در دهه 1970 ، افزایش جدی در تعداد موارد ماوراء الطبیعه در مینه سوتا ، ایالات متحده رخ داد.اما هیچکدام به  اندازه که برای کلانتر وال جانسون اتفاق افتاد ، جلب توجه نکرد.جانسون که در 26 اوت سال 1979 با وسیله نقلیه خود برای گشت زنی رفته بود ،در چند قدمی خود نوری را مشاهده کرد.نوربا ضخامت چند سانتی متر  ، در هوا به صورت معلق بود.جانسون اتومبیل خود را متوقف کرد و می خواست از نزدیک به نور نگاه کند.

ناگهان نور به جانسون و ماشینش نزدیک شد ، ماشین را کوبید و آن را از جاده پرتاب کرد.جانسون نیز هوشیاری خود را از دست داد.چند لحظه بعد جانسون به هوش آمد و فهمید که او در خندق کنار جاده است.وقتی برای کمک می خواست تصمیم بگیرد ، فهمید که ساعتش به مدت 14 دقیقه است که کار نمی کند.نور مرموز از بین رفته بود.

بخش قابل توجه این رویداد تأثیرات جسمی بر روی جانسون بود.جانسون در اطراف چشم دچار سوختگی شده بود.به نظر می رسید که سوختگی در اثر اشعه شدید UV  ایجاد شده باشد.پرونده جانسون به حدی جالب بود که حتی در داستان فصل دوم سریال Fargo ، برخی صحنه ها از این واقعه تاثیر گرفتند.ماشینی که جانسون در زمان حادثه از آن استفاده می کند ، امروز در یک موزه کوچک در وارن ، مینه سوتا به نمایش گذاشته می شود.

3-ناپدید شدن فردریک والنتیچ

اگر شما آماده گوش دادن به یک مورد وحشتناک دیگر هستید ، ما شروع می کنیم.خلبان باتجربه فردریک ولنتیچ در حال پرواز بر فراز تنگه باس استرالیا بود.ناگهان او متوجه یک شی عجیب در بالای سر خود شد و آن را به سرویس های پرواز هوایی ملبورن گزارش داد.

مرکزی که با او ارتباط برقرار کرده بود گفت که در منطقه غیر از او هیچ جسم  دیگری وجود ندارد.والنتیچ گزارش داد که این شیء به نوعی بازی با او انجام می دهد و نمی تواند درک کند که چیست.جسم شروع به پرواز بر دور هواپیمای والنتیج کرد ،سخنان آخر والنتیچ این بود که: “او به دور من می چرخد ، این یک هواپیما نیست”.هیچ کس دیگر از والنتیچ چیزی ندید و نشنید.بعدا مقامات اظهار کردند که این خلبان کم تجربه سیاره زهره را با شی پرنده اشتباه گرفته است.

4-کره اسرار آمیز بتز

بیایید کمی در مورد فن آوری های آدم فضایی ها صحبت کنیم.جسمکروی اسرارآمیز  و یافت شده توسط تری بتز ممکن است بهترین نمونه فناوری باشد.یک روز ، تری بتز و خانواده اش در جنگلی که توسط آتش ویران شده بود ، در حال گردش بودند.خانواده یک کره کوچک بسیار صاف را دیدند. شکلی شبیه حرف V در کره وجود داشت.خانواده بتز کره را با خود به خانه بردند.

به محض اینکه تری گیتار می نواخت ، کره مانند دیاپاسون ( دستگاه اندازه گیری لرزش و کشش ) لرزید. پس از لرزش ، تری تصمیم گرفت روی کره  آزمایش کند.کره بعضی اوقات با تغییر هوا دچار لرزش می شد.در آزمایش های بعدی کره حرکت کرد و دوباره به مکان اولش بازگشت.شهرت جهانی کره شروع به گسترش کرد و وارد  خبرهای نیویورک تایمز شد.نیروهای دریایی ایالات متحده و ناسا با خانواده تری تماس گرفتند.این کره برای بررسی دانشمندان به یک نشست علمی آورده شد.اما شاید اکنون مسخره ترین قسمت داستان شروع شود.

هیچ کس نمی داند این کره اسرار آمیز امروز کجاست یا اصلا چه بوده است.یکی از دانشمندانی که کره را مورد مطالعه قرار داده خبر داد که  این کره باز نمی شود.این دانشمند ، که تحقیق را انجام داده است ، گفت که کره حاوی مواد خطرناک است و در صورت باز شدن می تواند مانند بمب اتمی منفجر شود.

5-لوله های فضایی در چین

غارهای زیر برخی از  دریاچه ها در چین وجود دارند و این غارها با لوله‌هایی پوشانده شده‌اند.اندازه لوله ها متفاوت است.جالبتر اینکه لوله ها توسط انسان ساخته نشده اند!لوله هایی که حداقل 150 هزار سال عمر دارند بسیار بلند هستند.

150 هزار سال پیش هیچ فناوری مانند ذوب فلز و تبدیل آن به ابزاری وجود نداشت.لوله های ساخته شده 148 هزار سال قبل از تولد حضرت عیسی هنوز یک راز باقی مانده است.نبود اثری از زندگی انسان در مناطقی که لوله ها در آن قرار دارند نیز این پرونده را پیچیده تر می کند.این ایده که تصور می شود لوله هایی که برای حمل و نقل آب استفاده می شوند توسط  آدم فضایی ها ساخته می شوند ، از اهمیت بیشتری برخوردار است.