اولین تصور از پارچه های مخمل و لباس های مخملی بدون شک استایل شیک جذاب آن ها است. چه چیزی باید در هنگام استفاده از لباس های مخملی مورد توجه قرار گیرد، چه لباس های مخملی را باید بپوشیم ؟ بهترین استایل با لباس های مخمل چیست ؟

وقت آن رسیده تا در مورد پارچه های مخمل ، اکسسوری های آن  صحبت کنیم ، زیرا در فصل های پاییز و زمستان امسال آنقدر محبوب است که هرگز در سال های اخیر چنین نبوده است. پارچه های مخمل در عین ظریف و زیبا بودن بسیار خطرناک است.پوشیدن لباس های مخمل می تواند بسیار ریسکی باشد اما شما می توانید با انتخاب رنگ و لباس مناسب بسیار ترند و شیک دیده شوید.

پارچه مخمل

پارچه مخمل با بافت و ظاهری فوق العاده یک متریال فوق العاده است اما در عین حال نیز می تواند بسیار خطرناک باشد و با کوچکترین اشتباه به یک فاجعه تبدیل شود !پارچه های مخمل در عین نرم بودن به مراقبت زیادی نیز احتیاج دارند.پارچه های مخملی در طول سال ها، مانند بسیاری دیگر، محبوبیت زیادی به دست آورده اند.مخصوصا در بلوز و لباس های سبک ویکتوریا !

ترند پارچه های مخمل

کتهای مخملی، لباس مخملی، پیراهن مخملی، کفش مخملی یا چکمه های کوتاه مخملی …؟ چگونه می توانیم این ها را با یکدیگر ست کنیم ؟

کت های مخمل

یکی از بهترین گزینه های مورد استفاده در پاییز و زمستان امسال کت های مخملی است.با استفاده از کت  مخمل، می توانید نگاهی بی نظیر و ظریف در هر زمان داشته باشید.اگر شما دارای شانه های کوچک و شکم صاف هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از کت هایی است که در ناحیه سر شانه دارای ابر هستند زیرا باعث زیباتر دیده شدن سر شانه های شما می شود.شما می توانید یک استایل روزمره فوق العاده همراه با یک شلوار جین ،بلوز و یک کت مخمل داشته باشید.اگر دکمه های کت شما بسیار خاص و چشم نواز هستند دیگر نباید از اکسسوری استفاده کنید.

پیراهن های مخمل

یکی از ترندهایی که در پاییز و زمستان امسال بسیار مشاهده خواهیم کرد ،پیراهن های مخمل است.لباس های شب مخملی یا لباس های روزانه ….در پاییز امسال هر مدل پیراهنی را می توان با پارچه های مخمل دید .تاپ های مخملی با بند نازک را می توانید با بلوزهای یقه اسکی ست کنید.تمام برش های موجود در لباس های مخمل امسال نشان دهنده سبک ئیکتوریا هستند.اما همان طور که اشاره کرده ایم پارچه های مخمل بسیار خطرناک هستند وممکن است شما را از آنچه که هستید چاق تر نشان دهند.

کفش های تخت مخمل

یکی از ترندهای پاییز وزمستان امسال که شما بسیار دوست خواهید داشت ،کفش های تخت مخمل است.برند  Miu Miu  کفش های  تخت مخملی خود را وارد بازار کرده است .این کفش ها واقعا ترکیب خوبی از مخمل و چرم هستند.اگر فکر می کنید اضافه وزن دارید و از پوشیدن لباس های مخملی می ترسید ،قطعا از کفش های مخملی استفاده کنید.

چکمه های کوتاه مخمل

چکمه های کوتاه مخملی در پاییز وزمستان امسال بسیار ترند هستند .همچنین اگر پاهای شما ظریف است شما می توانید از چکمه های جوراب مانند استفاده کنید.

بلوز های مخمل

وقتی شما نیز برای خرید پاییزی به هر فروشگاهی بروید از دیدن بلوزهای مخمل به ترند بودن آن ها پی می برید.اگر بالاتنه شما ضعیف است به راحتی می توانید از این بلوزها استفاده کنید.

اکسسوری های مخمل

بهترین و کم ریسک ترین استفاده از پارچه مخمل استفاده از اکسسوری های مخمل است.شما می توانید از گردنبند ،گوشواره ،کیف و…. مخمل استفاده کنید و از ترند پاییز و زمستان عقب نمانید.

 

ممکن است به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید