بازیگر سریال گیم آف ترونز رکورد جهان را شکست! سریال محبوب Game of Thrones دارای طرفداران زیادی در سرتاسر جهان است.کمتر کسی است که این سریال محبوب را تماشا نکرده باشد ،یا حتی اسم آن را نشینده باشد. شما می توانید بررسی قسمت های این سریال را از سایت بخوانید.سریال های زیادی پس از گیم آف ترونز ، سعی کرده اند رکورد این سریال را بشکنند و جایگزین آن شوند اما با توجه به آمار و شواهد آن طور که مشخص است ،چندان موفق نبوده اند.

بازیگر سریال گیم آف ترونز رکورد جهان را شکست

سریال گیم آف ترونز یک سریال در ژانر حماسی و فانتزی است. که توسط دیوید بنیاف و دی. بی وایس برای شبکه اچ‌بی‌او ساخته شد. این مجموعه برگرفته از پرفروش‌ترین مجموعه داستان‌های فانتزی جرج آر. آر. مارتین یعنی ترانه یخ و آتش است.اگر چه بسیاری از منتقدان اعتقاد داشتند اگر فصل آخر این سریال توسط خود مارتین نظارت می شد ، شاید می توانست پایان بهتری صورت بگیرد.این سریال از سال 2011 تا 2019 و با 8 فصل توانست به یکی از بهترین سریال های تاریخ تبدیل شود.


همچنین بخوانید:

مقایسه ویچر با گیم آف ترونز ؛ پنج موردی که ویچر در آن ها بهتر عمل کرده! 

برن استارک در کتاب Winds of Winter ؛ شاید برن مفیدتر واقع شود!

5 مورد از درسها و آموزه های گیم آف ترونز در دنیای واقعی!!!

7 مورد از سریال های شبیه به گیم آف ترونز که حتما باید آنها را ببینید!


بسیاری از بازیگران این سریال توانستند به شهرت جهانی دست پیدا کنند و مسیر زندگی آن ها به طور کل بعد از گیم آف ترونز تغییر کرد.آخرین فصل این سریال به پایان رسیده اما هنوز ما خبرهایی در مورد این سریال و بازیگران آن می شنویم و خود این امر نشان دهنده میزان موفقیت این سریال محبوب است.حتی اگر برخی منتقدان فصل آخر این سریال را یک سقوط برای آن بدانند.

بازیگر سریال گیم آف ترونز رکورد جهان را شکست!

بازیگر سریال گیم آف ترونز رکورد جهان را شکست

اما آخرین اخبار درج شده مربوط به این سریال رکورد زنی یکی از بازیگران آن است. هافثور بیورنس ،بازیگر نقش کوه با بلند کردن وزنه 501 کیلو گرمی رکورد ددلیفت (بلند کردن وزنه تا سر زانو ) جهان را شکست.

بیورسن که در گیم آف ترونز نقش سرگرگور”کوه ” کلیگن را بازی می کرد ، این رکورد را در زادگاهش در ایسلند و باشگاه ورزشی خودش شکست.بیورسن با قد 2 متر و 5 سانتی متر و 205 کیلو گرم وزن در سال 2018 برنده مسابقه قوی ترین مردان جهان شده بود.

در ادامه بخوانید » تریلر رسمی سریال Survive منتشر شد ؛ اولین سریال پلتفرم Quibi با حضور سوفی ترنر !