تیزری 6 ثانیه ای به سبک فیلم 300 اثر فرانک میلر و زک اسنایدر !

یوبی سافت با انتشار تیزری کوتاه در توییتر به شایعات پایان داد. نسخه جدید از سری اساسین کرید، بازی Assassin’s Creed Odyssey نام دارد و داستان آن در یونان باستان اتفاق می افتد. این تیزر 6 ثانیه ای سرباز اسپارتانی را نشان می دهد که دشمن را با لگد از روی صخره به پایین پرت می کند.

به طور واضح می توان گفت این تیزر، اقتباسی از معروف ترین صحنه فیلم 300 ساخته زک اسنایدر و فرانک میلر است،  که نشان می دهد احتمالا این بازی در طول دوره ای از تاریخ یونان رخ خواهد داد. لوگوی این بازی همچنین ویژگی هایی دارد که شبیه کلاه اسپارتان ها است.

شایعات مختلفی طی ماه های گذشته در خصوص این بازی منتشر شده که برخی واقعی و برخی جعلی هستند، اما با توجه به تیزر حالا مشخص است، داستان بازی در یونان باستان اتفاق می افتد. بنا به برخی شایعات دیگر در حالی که در بازی Origins عناصر RPG مانند Witcher اضافه شده بود، اودیسه ویژگی های بیشتری را نیز اضافه کرده، با توجه به اطلاعات درز شده به نظر می رسد، گزینه های دیالوگ برای این سری برای اولین بار فراهم شده. شما قادر خواهید بود به عنوان یک شخصیت مرد و یا یک زن بازی کنید، همچنین به نظر می رسد، شخصیت های اصلی نسخه Origins یعنی Bayek یا Aya در بازی Assassin’s Creed Odyssey حضور نخواهند داشت، بلکه قهرمانان جدیدی جایگزین آنها شده اند.

برای مطمئن شدن از صحت این شایعات باید تا نمایشگاه E32018 که در 11 ژوئن /21 خرداد برگذار می شود منتظر بمانیم.

نظر شما راجع به نسخه جدید اساسین کرید چیست ؟ آیا به نظر شما انتقال زمان داستان به یونان باستان کار درستی بوده؟ لطفا نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

همچنین بخوانید