به دنبال تاریخ انتشار بازی Gears 5 می‌گردید؟ قطعا پاسخ‌تان مثبت است! سری بازی‌های Gears of War یکی از محبوب‌ترین‌های xbox است که اره برقی و نیزه‌های آن به اندازه iconic warthog بازی Halo معروف و شناخته شده است. پایان بازی Gears Of War 4 نوید نسخه جدید را از همان ابتدا به ما داد و راه را برای ساخت Gears 5 هموار کرد. Gears 5 (نه، Gears of War 5) قرار است اواخر امسال (سال میلادی) منتشر شود و نسخه بتا چند نفره در ماه‌های پس از آن عرضه می‌شود.

با توجه به تریلرهای بازی، با بازگشت قهرمان، کیت دیاز قرار است شاهد شاهکار جدیدی باشیم. به نظر می‌رسد تلاش و مبارزه او برای پرده برداری از گذشته لکه‌دار خانواده‌اش موضوع اصلی این نسخه از بازی خواهد بود. هنگامی که صحبت از گیم پلی شد، رود فرگوسن، رئیس استودیو گفت که این ورژن شامل یک دسته از نوآوری‌ها، تغییرات و چیزهایی می‌باشد که واقعاً هیجان انگیز و متفاوت هستند اما ماهیت اصلی Gears همچنان برقرار است. در ادامه تاریخ انتشار بازی Gears 5 را مشاهده می‌کنید.

بازی Gears 5


سرانجام زمان انتشار بازی Death Stranding مشخص شد + جدیدترین تریلر


تاریخ انتشار بازی Gears 5

بسیار خب. تقویم‌های خود را بیاورید و تاریخ 10 سپتامبر را در آن علامت بزنید. در کنفرانس E3 2019 مایکروسافت، این کمپانی اعلام کرد که Gears 5 در تاریخ 10 سپتامبر 2019 به بازار عرضه می‌شود. اگر بازی را پیش خرید کرده باشید یا اگر عضو Xbox Game Pass Ultimate باشید، می‌توانید ۴ روز زودتر از این تاریخ اعلام شده بازی را شروع کنید و از گیم پلی آن لذت ببرید.

انتشار بازی Gears 5

امیدوارم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. گیمرهای ایکس باکس، آیا منتظر انتشار این بازی هستید؟ اگر نظری دارید، خوشحال می‌شوم در بخش دیدگاه‌ها، در انتهای این مطلب برایم بنویسید و مجله وارونه را همراهی کنید. 


معرفی بازی Bird of Passage ؛ مکالمات عجیب با راننده تاکسی های، خیابان های تاریک توکیو !!